26

Tackar å det allra ödmjukaste - fan, vad detta värmer!  ICQ/ab  Gör det betydligt lättare att få allt att funka!

"Daddy Cool"

27

kommer ett bidrag från mig också! Tack för en kanonsajt!  ICQ/ab

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

28

klart du skall säga till om vi kan hjälpa till med något .. vi e ju alla glada nyttjare av detta eminenta ettablisimang.. eller .. nått sådant Default/lol  tja du fattar.. tror mig kunna säga ingen här vill att BW försvinner..
tack för ett mycket bra arbete alla inblandade!! ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

29

En tvåhundring från mig.
Och vill passa på att tacka för ett fantastiskt forum som gjort VW-Sverige ännu mer fantastiskt  ICQ/ab
TACK alla inblandade!!

/Bengt

Bengt i Sala
50 Barndoor Skåp (delägare)   -51 Barndoor Kombi   -55 Barndoor Pickup -58 Pickup "Den Svenska Binzen"
Chevrolet -56 VW skåp -08 BMW 740i -00

30

Har också betalt in idag, Tänk så mycket man kan få för en tvåhundring   ICQ/ab

Jan Jacobsson Borås

31

E inte lika snabb som vissa andra här men skall självklart fixas.
Fan e ju med i föreningar och klubbarna vars hemsidor jag aldrig besöker, här hänger man dagligen för att inte missa något fränt å då är det verkligen på sin plats att bidra när så behövs!!
Aj fix in da vekänd!

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

32

Nu finns det också 200:- från mig.

33

Pengar skickade. ICQ/ab

Medlem i Halmstad Luftkühlers

34

Sätter in pengar under helgen!

Get low, or die tryin

35

varför inte ge dom som donerar någon form av egen status, det brukar uppskattas och man visar även att man stöder kulturen. typ i stället för enthuaistic/prowriter/bla så står det något som påminner om att man donerat cash

36

Pop skrev:

varför inte ge dom som donerar någon form av egen status, det brukar uppskattas och man visar även att man stöder kulturen. typ i stället för enthuaistic/prowriter/bla så står det något som påminner om att man donerat cash

Hej Pop! Som du kanske har sett har vissa medlemmar status *Boxerville Supporter*. Dessa medlemmar har donerat, och så har donerande medlemmar blivit krediterade sedan forumet startade. Det är lite dock pul att uppdatera status, så jag brukar göra en sådan körning på donerande medlemmar typ en gång i veckan. Credit when credit is due! ICQ/ab

"Daddy Cool"

37

Finns det några stickers som man kan ha på rutan då? Som man kan pröjsa när man donerar?

Braumeister i Oldtimer Oldspeed Club

38

Bergau skrev:

Finns det några stickers som man kan ha på rutan då? Som man kan pröjsa när man donerar?

Det är på g att ta fram lite promoprylar, men det är just nu skjutet på framtiden. BV är ju ett hobbyprojekt och tar redan idag lite för mycket tid... men som sagt, förhoppningsvis dyker det upp lite schyssta BV-grejer innan sommaren. Stay tuned!

"Daddy Cool"

39

Ja nån skinnväst och ett redigt lösskägg vill vi se i sommar. Tattueringarna och träskor har jag redan.  ICQ/ag

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

40

Ika skrev:

Ja nån skinnväst och ett redigt lösskägg vill vi se i sommar. Tattueringarna och träskor har jag redan.  ICQ/ag

Default/lol  Default/lol  Default/lol
Lite pix insatt på kontot.. Keep up the work.. ICQ/ag

41

goopher skrev:

......... eller Bankgiro 5379-4194 (numret går till min firma: Dynamic Media Design).

TACK på förhand! MVH / Jonas

Jonas!
Är det inte risk att det blir problem med inkomster, skatt och bokföring när det åker in på firma kontot?

42

Reine skrev:
goopher skrev:

......... eller Bankgiro 5379-4194 (numret går till min firma: Dynamic Media Design).

Jonas!
Är det inte risk att det blir problem med inkomster, skatt och bokföring när det åker in på firma kontot?

Just nu är det den enda lösningen vi kan köra på. ICQ/ac Funderar på att ev. dra igång en ekonomisk förening istället men jag har helt enkelt inte hunnit med. men tack för omtanken!  ICQ/ab

"Daddy Cool"

43

goopher skrev:
Reine skrev:
goopher skrev:

Jonas!

Just nu är det den enda lösningen vi kan köra på. ICQ/ac Funderar på att ev. dra igång en ekonomisk förening istället men jag har helt enkelt inte hunnit med. men tack för omtanken!  ICQ/ab

Risk att du får skattmasen hängande i hasorna om du inte kan verifiera varifrån pengarna kommer och varför.
Satte in 10000 på en kompis konto för rörmokeri delar, var ju betydligt mer men många bäckar små.
Jag fick skriva ett intyg om vad det var för, detta pga att han inte hade någon faktura på beloppet i bokföringssystemet.
Det löste sig då men gjorde att han numer har skattemyndigheterna över sig hela tiden.
Var försiktig så du slipper det ororsmomentet.

Brukar hota kompisen med att jag skall sätta in en slant på hans konto igen när han är för stöddig!!  Default/lol

/Reine

44

Bra input... Jag måste ta och styra upp något alternativ snart.  Default/hmm

"Daddy Cool"

45 Senaste redigerad av Roadkill (2012-03-09 17:14:35)

Den förra firman jag jobbade på startade en "Kamratförening" som chefen satte in pengar på varje månad så vi kunde göra nåt kul på firmafesten.

Och då hade inte skattemasen några befogenheter att kolla upp det..  ICQ/ab

Så du får väl starta Boxervilles Kamratförening..  ICQ/af

46

$$$  ICQ/ab

Ånglås är ett annat ord för glasspaus!
In America you drive on the parkway and park on the driveway...

47

Bidrag insatt via PayPal

Per Luthman, Falun
http://perlut.com

48

Bidrag är på väg .

1/11 56 Resto.
113  65 Stock.

49

200 spänn insatt.
Boxerville är ett billigt nöje med tanke på vad många andra skitsaker kostar som man slänger ut sina pengar på.
Lägger gärna ett par kronor tll detta kanonforum ICQ/ag

1500 Variant -63
Vw 1/11 -58
Panel -65
1300 limousine -66 såld sedan länge:'(

50

250 på väg in på BG då jag inte har PP.....

Tack för det kanon jobb du och admin lägger.  ICQ/ag