1

En liten fråga till de Typ 2 kunniga...
Gick det och beställa en baklucka helt i plåt, dvs utan fönster...?

2

Dem riktigt tidiga hade väl ingen bakruta?...

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

3

Wompa, vet man inte bör man kanske skriva något i stil med att man är osäker... ICQ/ad (de du pratar om är tidiga barndoor och det är inte att beblanda med baywindow)

H2:
Ja, det gick beställa luckor som saknade bakruta till bay, men vanliga är dom inte! Sedan har du ju förståss ambulansen, som också fanns i bay, men dom har jag ingen aning om de gick åt fel håll som sina äldre bröder, och om de saknade ruta, det är jag osäker på, men skulle gissa att det är svar JA på båda.

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

4

Aha! Jag hann bara se Typ 2. Är man insnöad på split så är man...  ICQ/ae

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

5 Senaste redigerad av H2 Racing (2012-02-24 00:32:45)

Oki..., tack för info.
Det skulle vara coolt med en Bay Panel, med ingen som helst insyn till lastutrymmet... ICQ/af
(mycket plåt helt enkelt;
)

50 split skrev:

Wompa, vet man inte bör man kanske skriva något i stil med att man är osäker... ICQ/ad (de du pratar om är tidiga barndoor och det är inte att beblanda med baywindow)

H2:
Ja, det gick beställa luckor som saknade bakruta till bay, men vanliga är dom inte! Sedan har du ju förståss ambulansen, som också fanns i bay, men dom har jag ingen aning om de gick åt fel håll som sina äldre bröder, och om de saknade ruta, det är jag osäker på, men skulle gissa att det är svar JA på båda.

6

H2 Racing skrev:

Oki..., tack för info.
Det skulle vara coolt med en Bay Panel, med ingen som helst insyn till lastutrymmet... ICQ/af
(mycket plåt helt enkelt;)

50 split skrev:

H2: