151

woffe skrev:

krya på dig

Tack W, dagis är en riktigt farlig plats, sticker man in snoken där så kan det vara kört direkt!

152 Senaste redigerad av easos (2012-03-17 10:37:03)

Du är min idol fidde  ICQ/ad

Krya på dig !

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

153

ICQ/ad
http://ultimateaircooled.com/simplemachinesforum/gallery/825_26_11_08_5_27_14.jpg

www.Bugmeet.se

the lower to the ground the closer to hell, thats where were all goin anyway.

154

Det går att plocka ur hårddisken ifrån datorn koppla den till en hd läsare sen in med usb till fungerande dator och viola , då får vi se bilder på hämtningen. ICQ/ab

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

155

Hoppas du piggnar till, plåtren å klarlack låter ballt Default/smile så man kan "se" allt jobbet du gjort Default/smile

Fin lacka kan du alltid göra till nästa säsong!

156

Jag har ett program att rädda material från hårddiskar. Men kanske är så mycket porr på den så du inte vågar lämna ut den.  Default/lol

Mera känd som jb...

157

kisavw skrev:

Det går att plocka ur hårddisken ifrån datorn koppla den till en hd läsare sen in med usb till fungerande dator och viola , då får vi se bilder på hämtningen. ICQ/ab

Det är egentligen inte så mycket att se ICQ/ab

158

MrIcka skrev:

Hoppas du piggnar till, plåtren å klarlack låter ballt Default/smile så man kan "se" allt jobbet du gjort Default/smile

Fin lacka kan du alltid göra till nästa säsong!

Det blir ingen grund nu, om jag ska ha en riktig lack så ska grunden läggas i höst.

159

JBlom skrev:

Jag har ett program att rädda material från hårddiskar. Men kanske är så mycket porr på den så du inte vågar lämna ut den.  Default/lol

Vi kanske kan titta på disken vid något tillfälle, tror att den är ren från porr faktiskt ICQ/ag

160

Fidde skrev:
JBlom skrev:

Vi kanske kan titta på disken vid något tillfälle, tror att den är ren från porr faktiskt ICQ/ag

Gävlebo..... trooligt att den är porrfri...

161

helmut skrev:
Fidde skrev:
JBlom skrev:

Gävlebo..... trooligt att den är porrfri...

ICQ/ad

162

Kände att man måste få något gjort i dag, så jag begav mig till källarhålan. Den gamla lagningen
på vänster panel var falsad för många år sedan, så den helsvetsades i början av projektet.
Men när allt annat är kört kant i kant så kändes det inte bra att ha den kvar. Tog fram
rondellen och kapade bort hela lagningen. Den ersattes av en original plåt från
donator bilen.

Falsade lagningar ser inte så trevliga ut på baksidan.
PunBB bbcode test
Här är den nya plåten på plats
PunBB bbcode test
När den var klar, helkördes B stolpen i dörrbrunnen.
PunBB bbcode test
Sedan var det höger sida, upptäckte att den var rostig längst ner mot kanalen.
PunBB bbcode test
Passade in en ny plåt mot kanalen samt helsvetsade B stolpen lika som vänstersida.
PunBB bbcode test

163

ser kanon ut Fidde !

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

164

Oj, Oj! Vad säger Tommy då du ratat hans lagning  ICQ/ab

165

Snyggt jobbat  ICQ/ab

166

easos skrev:

ser kanon ut Fidde !

ICQ/ab

167

Demian skrev:

Oj, Oj! Vad säger Tommy då du ratat hans lagning  ICQ/ab

Det är nog ingen fara, han om någon kör ju alltid kant i kant nuförtiden ICQ/af

168

Ratrod skrev:

Snyggt jobbat  ICQ/ab

ICQ/ab

169

Det här med plåtrena bilar i garagets trygga vrå ,må ju va hänt men att visa dom nakna offentligt kan ju
resultera i att man får en massa bilsexuella män som ger sig på bilen  Default/yikes  och det är inget som jag
skulle vilja utsätta någon av mina oskyldiga folkvagnar för  Default/hmm  så naturligtvis måste den lackeras och
genomskinlig färg gills inte...

Bra jobbat plåtkostnären...inspirerande!

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

170

Riktigt imponerande jobb. Ibland(ofta) önskar jag själv att jag ens hade hälften av din, m.fl. här, drivkraft..!

1303S -73, Golf GTI -10, Passat SC TDI 4motion -19

171

Ååååå,vad fint det blir!En fröjd att se så fint utfört jobb! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

172

Macke skrev:

Det här med plåtrena bilar i garagets trygga vrå ,må ju va hänt men att visa dom nakna offentligt kan ju
resultera i att man får en massa bilsexuella män som ger sig på bilen  Default/yikes  och det är inget som jag
skulle vilja utsätta någon av mina oskyldiga folkvagnar för  Default/hmm  så naturligtvis måste den lackeras och
genomskinlig färg gills inte...

Bra jobbat plåtkostnären...inspirerande!

Så långt har jag inte tänkt, att bilsexuella män har böjelser för nakna bilar!
Då är det nog säkrast att lägga en grund åtminstone ICQ/ad

173

Mycket seriöst som vanligt!!!!! ICQ/ag
Mera bilder!!!!

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

174

michaelth skrev:

Mera bilder!!!!

16:30, då kommer det nog några bilder ICQ/ab

175

Fidde skrev:
michaelth skrev:

Mera bilder!!!!

16:30, då kommer det nog några bilder ICQ/ab

Väntar med spänning på fler bilder på detta plåtkonstverk