Har just kikat igenom tråden, vilken fantastiskt jobb och vilken plåtkonstnär du är!! Tack för alla bilder du lägger upp, alltid kul att se hur andra gör.
Tackar, kul att du gillar tråden 
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Chic garage
Sidor Föregående 1 … 32 33 34 35 36 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Har just kikat igenom tråden, vilken fantastiskt jobb och vilken plåtkonstnär du är!! Tack för alla bilder du lägger upp, alltid kul att se hur andra gör.
Tackar, kul att du gillar tråden 
Här pågick ju en del balla saker, lägger ett svar så jag får prenumeration.
I veckan har det varit lite annorlunda folka mek i Chic garaget. Har hjälpt Herman att få fart på sin Vw dragster. Målet har varit att få den race klar till Kjula NIGHT OF FIRE nu i helgen. Nu får man hoppas att allt lirar och att det blir fint väder.

lycka till Boys 
Blir bra det där gubbs, kör så det ryker nu imåra 
Äntligen! :-D
Tjohoooo, då blir det fira !
Tur man fick en ny flaska kir på födelsedagen..........
10,99 på första repan 
Grymmmmt
Frääänt
Gött
Härligt! Grattis!
X2 
måste vara jimmys polering som kapade den där sista hundradelen
Coolt! finns det någon film från dagen tro?
Ja bra rattat at Herman. Filmade filmningen på webben.
Vad har du druckit Blom ? 
Upp med filmen på filmen då blom :-)
jocke hade det varit min polering som hjälpt då hade den bara dragit till höger
han ju bara med ena sidan 
JBlom skrev:Ja bra rattat at Herman. Filmade filmningen på webben.
Vad har du druckit Blom ?
Haha Nitroz sände på webben. När Herman skulle köra filmade jag repan då jag inte har nå flaschiga program för det. 
Synd att ingen filmade jb, som filmade filmen som sändes via dator på repan som Herman körde... Film på filmen, på filmen så att säga... En elva på 201 är väl ingen raketfart gissar jag? Blir väl typ 20sek på 402 om jag räknar rätt.
Härligt att ni fick ut den i år iallafall!
10,99 på första spakningen ever i den, får ändå räknas som OK tycker ja,
tror nog Herman fick blodad tand för den där långa grunkan så det blir säkert en välbehövlig renovering på den där i vinter 
Men en 10,99 på 402m är rätt snabbt för ett första försök eller vad säger du danne? 
Jag måste säga att, nu är det jag som får bara hundkuken eller hur nu ordspråket lyder...
Jag mixade lite mellan Ola som jag tror skulle köra 201 i söderhamn och denna körning... Lite fel!
Och, visst faan är 10.99 på fyra hundra två bra!! Vilka usa bilar kör 1090? Äre super street?
Grymt presterat med nya prylar!
Borgar ju för fina tider nästa år, med några tävlingar i ryggen tänker jag.
Vad sitter det för maskin i den där? är det stormaskin som köptes in från finland för en massa år sedan? 
10.99 rystar nog iväg rätt bra bra utan fjädring och allt stumt monterat känns nog i hela kroppen gissar jag. Skitfränt tycker jag.
Sidor Föregående 1 … 32 33 34 35 36 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Chic garage
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.