Dags för en liten update. Fast jag slet som ett djur med cabben hann jag inte få den färdig till den här sommaren som var målet. Så det blev
att sätta fart på den gamla trotjänaren 53:an. Efter en del trassel med förgasare och tänd problem fick jag fart på 1600 motorn.
Besiktade helt utan anmärkning. Skönt att åka folka igen.

Hessisch Oldendorf träffen har man varit sugen på en längre tid. Men när bilen stod utan beprövad motor samt inte var besiktad kändes
det långt borta. Nu var bilen besiktad men helt obeprövad rova, hade två dagar på mig att få lite mil på den. Det
blev 20 mil, kompisen och jag bestämde oss natten före avfärd att nu åker vi bära eller brista!
Dunkade 55 mil ner till Göteborg och körde på färjan till Kiel.

Vilken känsla att rulla av båten och köra split på Tyska autobahn, helt grymt! Kuus låg som ett strykjärn bakom i sin
coola buss.

Dags att fylla upp tankarna med Super 98, 0.69L/milen drog Zwittern, helt ok.

Efter ca 22 mil närmade vi oss byn.

Rullade in på campingen som ligger ganska centralt i Hessisch. Demian, Gustaf, mix och dom andra hade redan anlänt
två timmar tidigare och tagit platts åt oss.

Träffen var helt underbar!! typ1 splitar, krigsbilar och bussar stod uppradade längs gatorna, riktigt nice!

Marknaden var bra med en hel del fina prylar. Woffe var på platts med sitt Wolfparts, nu är det andra gången jag träffar honom utomlands på en träff, mycket trevligt.

Mr Gerson (Green funky metal) var också där, kul.

På Söndagen åkte vi ut på autobahn igen mot en liten by som heter Munster. Där det finns ett pansarvagns museum. Riktigt intressant att få se dom
här vagnarna i verkligheten.

Tillbaks på färjan, 180 mil blev det, motorn gick som en dröm hela vägen. Nästa Hessisch måste jag åka Barndoor, det
är ändå fränast!