Stiligt som vanligt!

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Chic garage
Sidor Föregående 1 … 25 26 27 28 29 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Stiligt som vanligt!

Hardcorejobbarn! Behöver du något har jag en nerkapad 67:a som ligger och skräpar
Blir riktigt bra detta!
Rattstång, rutvevar "4st" samt fina kompletta dörröppnings hantag på insidan saknas i nuläget.
glöm för fan inte å maska den där dekalen när du ska lacka sen 
glöm för fan inte å maska den där dekalen när du ska lacka sen
Den ryker 
hahaha vafan tyckte den passa bra in på dig jag, min lilla sugar daddy 
hahaha vafan tyckte den passa bra in på dig jag, min lilla sugar daddy
Hehe! då får jag maskera in den då 
Det blir ju så läckert.

Rattstång har jag liggandes
jag har med en 67:a som har alla delarna som du behöver men kanske lite långt ifrån 
Bra grabbar, får återkomma när det närmarsig monterings fas. Om det är någon mer som har
sådana där " moderna" VW prylar på hyllan så är jag tacksam om ni hör av er........
Det blev ett litet garage ryck igår kväll, fick hjälp av Herminator att vända och vältra upp
karossen på sida. Man förvånas hur lätt en cabkaross är, kändes som att plattan
vägde nästan lika mycket. Mot natt timmarna byggde vi ett antal racemotorer'
i teorin. Nya tag nästa vecka..........
PunBB bbcode test
Men fidde det får bara plats en motor i cabben 
Men fidde det får bara plats en motor i cabben
Vet, bollar med 3st nu, en 1679:a och 2st 2332:or 
Härligt! Nu har Macke dragit igång med min också
Tack för tipset om trösklarna från Classic. Riktigt bra grejer!
Härligt! Nu har Macke dragit igång med min också
Tack för tipset om trösklarna från Classic. Riktigt bra grejer!
Nice
hörde att dom var rejäla och bra byggda.
Som ni ser har jag ändrat namnet på den här tråden till Chic garaget. Den får bli en samlingstråd för mina bilar.
Förutom cabben har jag 3 st split bussar och 3 st typ1 split som jag tänkte behandla i tråden framöver.
Jag tycker själv att det är kul att läsa och följa era byggtrådar, så jag ska försöka att dra mitt strå till stacken.
Var du tvungen att rabbla upp hur många bilar du har... Och sen all din kunskap på det... Hatten av!!
Ursäkta om jag har missat det, men vad jobbar du med till vardags?
Ang. trösklarna, var de kompletta med förstärkningar och annat? Snaart börjar jag med min -67 cab:-)
Mvh Mikael
Var du tvungen att rabbla upp hur många bilar du har... Och sen all din kunskap på det... Hatten av!!
Ursäkta om jag har missat det, men vad jobbar du med till vardags?
Hehe, 6 objekt och en som nästan rullar är inte så många bilar om man ser till vad ett antal killar här på
forumet sitter på
Jobbar som resemontör inom den tunga industrin, svetsning och montage.
Ang. trösklarna, var de kompletta med förstärkningar och annat? Snaart börjar jag med min -67 cab:-)
Mvh Mikael
Jag har inte sett dom själv, så Macke eller goopher kanske kan berätta hur dom ser ut. Kul att du ska börja snart.
OT men här är en kille som säljer cab förstärkningar
http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … p?id=49067
Va! Köps det cabförstärkningar. Trodde alla gjorde egna 
Tack Fidde frågar dom. Även om det mesta går att tillverka så är det skönt ibland att köpa sig lite tid... E väl därför man tar en hamburgare ibland, sen e de ju himla gott också. Kollade du bilen jag tipsade om?
Tack Fidde frågar dom. Även om det mesta går att tillverka så är det skönt ibland att köpa sig lite tid... E väl därför man tar en hamburgare ibland, sen e de ju himla gott också. Kollade du bilen jag tipsade om?
Du har PM 
Idag damp det ner ett trevligt litet paket i postlådan, fästena till cabben från kisavw. Ska prova dom så fort
bilen står i normal vinkel.

Under dagen fick jag ganska mycket uträttat. Knäcken och avslutet är klart på vänser förstärkning.

Nosen blev också klar, det är bra mycket jobb med den här rackaren, men jag har halverat
arbetstiden med 50% från första.

Sidor Föregående 1 … 25 26 27 28 29 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Chic garage
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.