626

Otroligt vilket jobb du gör ICQ/ab

Old member of Westbo aircoolers
Gnosjö

627

3-fold is da shit:P

-64 T1
-54 T1

628

kisavw skrev:

Skicka över adressen så
jag kan skicka fästena.

Du har PM.

629

gniden skrev:

Otroligt vilket jobb du gör ICQ/ab

Tackar ICQ/ab

630 Senaste redigerad av Fidde (2013-02-07 06:05:56)

Det var nog så här karossen kände sig när den blev utkastad i vildmarken. Ska försöka att göra en rekond på
solskydden. Kromet kanske går att polera upp om man har tur.
PunBB bbcode test
Återställde några småsaker som var borttagna av förra ägaren, gångjärnen till handsfackluckan och askkoppens
infästning.
PunBB bbcode test

631

Det blev inga stordåd idag som det var tänkt, siktade på att bli klar med all svetsning förutom vänster
cab balk under tröskeln. Men jag började titta lite på lagerspelen på E85 puffran så tiden rann iväg

Fick dit höger plåt i motorutrymmet, tänkte först köpa två stycken nya från Autocraft men valde
att använda original som har rätt passform. Efter blästring blev dom fina.

PunBB bbcode test

632

Var ner idag till Chick & hälsade på Fidde... ser riktigt bra ut ! Gediget jobb må jag säga ! ICQ/ab

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

633

Vilka jobb Fidde!

Volkmasters Sweden

634

Fidde skrev:

Det blev inga stordåd idag som det var tänkt

Det viktiga är att det händer någonting som för projektet framåt ICQ/ab Ser ju kalaseeeers ut ICQ/ab

635

Efter dagens besök i Chic kan jag bara rätta in mig i ledet och säga att jag är mäkta imponerad!

Våga åk hög buss och se ner på dina medtrafikanter.
Westfalia Tin Top -72 Baja Bay
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=4668

636

easos skrev:

Var ner idag till Chick & hälsade på Fidde... ser riktigt bra ut ! Gediget jobb må jag säga ! ICQ/ab

Nästa gång du kommer får vi ta lite kaffe och sätta oss i myshörnan!

637

Michos Miche skrev:
Fidde skrev:

Det blev inga stordåd idag som det var tänkt

Det viktiga är att det händer någonting som för projektet framåt ICQ/ab Ser ju kalaseeeers ut ICQ/ab

Så sant så sant ICQ/ab

638

Erbro skrev:

Efter dagens besök i Chic kan jag bara rätta in mig i ledet och säga att jag är mäkta imponerad!

Kul att du tittade ner, får hoppas att du hittar dom där delarna som fattades i framvagnen.

639

Alphonz skrev:

Vilka jobb Fidde!

ICQ/ab

640

Signalhornets infästning har hittat tillbaks till karossen.
PunBB bbcode test
Bytte tändningen från 6 AL till den nya 6 AL-2 som är programmerbar via PC. Det var mest för att få funktionen
boost retard så man kan ändra tändningen till turbo trycket. Tittade lite i manualen och det verkar inte vara så
komplicerat.
PunBB bbcode test

641

trevligt det ser ut.. ny tändning, kaffekopp & en tugga Lingbolimpa ICQ/ag

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

642

easos skrev:

trevligt det ser ut.. ny tändning, kaffekopp & en tugga Lingbolimpa ICQ/ag

Lingbolimpan är fina saker det, ingen GI men god är den! allra helst ihop med MSD prylar och en nypa garage damm ICQ/ag

643

Garage dagen var för ovanlighet ganska lugn. Hade en vild diskussion med super V8 killen i garaget om
värdet på en orörd barndoor kontra en med ny lack. Han menade att en sliten inte kan vara värd mer
än en mint renoverad buss. Jag refererade till tråden på The Samba om vad 95% tycker, men nej!

644

Snyggt Fidde och tack för titten i torsdags, och lagårdsdörren skall bli blank! Default/lol

-64 T1
-54 T1

645

Var å dräggla på dina prylar i chic ikväll Fidde Default/smile Vackert som vanligt... grymt hygglo att du håller på att fixa min drömbil just nu, bara säga till när den är klar så kommer jag å hämtar. Tar den gärna i vit, eller Agave Green men BRM eller Gasburners  ICQ/af Oval Sunroof FTW!!

646

Ludwig skrev:

Snyggt Fidde och tack för titten i torsdags, och lagårdsdörren skall bli blank! Default/lol

Tack själv, det var trevligt att träffa dig. Har redan börjat att dissekera The Holy Grail som du kom med.
Plåtgurun i garaget har kommit med några bra tips hur man kan få rätsida på skrotet ICQ/ab
Bd:n nja.............

647

MrIcka skrev:

Var å dräggla på dina prylar i chic ikväll Fidde Default/smile Vackert som vanligt... grymt hygglo att du håller på att fixa min drömbil just nu, bara säga till när den är klar så kommer jag å hämtar. Tar den gärna i vit, eller Agave Green men BRM eller Gasburners  ICQ/af Oval Sunroof FTW!!

Yes, byta jämt kanske när du är klar med rovan ICQ/af

MrIcka skrev:

Oval Sunroof FTW!!

Split!!!

648

Då är man nästan längst ner på att göra listan vad det gäller kaross jobben. Betade av några små saker idag.

Tillverkade nya triangelförstärkningar som sitter mellan sidoförstärkningen och defrosterröret. Nu blev
rutans ram riktigt styv.

PunBB bbcode test

PunBB bbcode test

Avlägsnade hålet för den mittre defrostern, har aldrig gillat den där plastbiten på nyare bilar.
Passade också på att lägga igen hålen till hantaget för medpassagerare, brädan blir bra
mycket renare i mitt tycke.

PunBB bbcode test

PunBB bbcode test

649

Stiligt som vanligt!  ICQ/af

650

Hardcorejobbarn! Behöver du något har jag en nerkapad 67:a som ligger och skräpar ICQ/ab Blir riktigt bra detta!