576

ICQ/ag  ICQ/ag

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

577

jockebostrom skrev:
Fidde skrev:
jn skrev:

Tack för en kul fm fidde.  Tar med mig en dörr nästa gång! ICQ/ad

Det var trevligt ICQ/ab

hur trevligt då? ...nej vill inte veta förresten  ICQ/ae  ICQ/ad

Blir du i garaget ett tag på ef imorn? kunde kommit ner på en snabbvisit jag och dennis för vi ska ändå in till gävle, du kan ju höra av dig isf  ICQ/ab

Jag ringer dig under dagen.......

578

Då var rostlagningen klar på karossen. Rost är kul, men nu känns det som att det får vara nog
av den varan ett tag.

PunBB bbcode test

PunBB bbcode test

PunBB bbcode test

579

En fröjd för ögat !
ICQ/ab

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

580

Som nytt ! som vanligt med dej Fidde ! ICQ/ab
Fick du mitt sms ?

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

581

kisavw skrev:

En fröjd för ögat !
ICQ/ab

Det tackar man för ICQ/ab  ICQ/ab

582

Trevligt att rostlagningen är klar nu är det bara å slå ihop skiten då ICQ/ab

583 Senaste redigerad av Fidde (2013-01-05 12:00:49)

easos skrev:

Fick du mitt sms ?

Såg det för ett tag sedan, luren är mångo, dags att skaffa en sådan där mordän lur som alla har.
Det är nog bara Demian och jag kvar i hela världen?

584

Du får sluta nu, jag orkar inte med mitt när ditt blir Uberbart... Default/lol  Default/lol

Respekt............

Jag köpte en ny telefon i helgen för 55kr på elgiganten som man bara kan ringa med...
Så vi är fler som vågar vägra framtiden........... ICQ/ad

"ljushuvud"

585

GustaF skrev:

Trevligt att rostlagningen är klar nu är det bara å slå ihop skiten då ICQ/ab

Snart så, blästring, grund färg, lack, sedan är det bara att slå ihop skiten. Montera nya inredningen
som landade idag från US. Motorfrågan lämnar vi öppen, 1679 eller Turbo 2332, tiden får utvisa ICQ/ab

586

Nice ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

587

Fan va nice!

588

SNÄLLA jag MÅSTE få se, höra och uppleva denna i sommar utanför ett fik på söder!!!  ICQ/ag  Default/yikes  Default/yikes  ICQ/ae

ös på nu!  ICQ/af

Panel -53, 911 -71

589

kenkescustom skrev:
Fidde skrev:
kenkescustom skrev:

Wonderbar !! ICQ/ag

Såg det för ett tag sedan, luren är mångo, dags att skaffa en sådan där mordän lur som alla har.
Det är nog bara Demian och jag kvar i hela världen?

Wap fidde  ICQ/ag hehe köp en iPhone 5 , grym mobil !

Har sneglat på alla märken ett tag nu. Men när man pratar med någon som har iPhone 4,5 så bryts det hela tiden
och låter dåligt." Hörde" att http://www.syntronic.se/ testat dom populäraste lurarna och iPhone hade
lägst sändar kraft. Men designen är det ingen som slår Äpplet än, alla andra är plast:iga!

590

Mr 56 skrev:

Du får sluta nu, jag orkar inte med mitt när ditt blir Uberbart... Default/lol  Default/lol

Respekt............

Jag köpte en ny telefon i helgen för 55kr på elgiganten som man bara kan ringa med...
Så vi är fler som vågar vägra framtiden........... ICQ/ad

Det uppskattas verkligen, Danke ICQ/ab 55kr, du är stark du ICQ/ag

591

jockebostrom skrev:

SNÄLLA jag MÅSTE få se, höra och uppleva denna i sommar utanför ett fik på söder!!!  ICQ/ag  Default/yikes  Default/yikes  ICQ/ae

ös på nu!  ICQ/af

400hk Turbo Cab eller sliten Zwitter, bara det blir något utför Söderbacken är jag nöjd ICQ/ab

592

ruggig kvalitet på de där plåtjobben, man skäms ju över det man lappar ihop själv Default/yikes

593 Senaste redigerad av Fidde (2013-01-05 11:47:42)

t100r skrev:

ruggig kvalitet på de där plåtjobben, man skäms ju över det man lappar ihop själv Default/yikes

Ä- dina jobb ser ju bra ut. Drar den där sista slipvändan bara för att ICQ/ag

Bra, är vad man gör det till ICQ/ab

594

Då var man hemma efter tre timmar garage häng i Chic. Dennis och jockebostrom kom på besök, det var trevligt.

Tog ett kort på inredningsprylarna, så här blir färgsättningen, rött och svart.

PunBB bbcode test

595 Senaste redigerad av Fidde (2013-01-07 08:59:25)

Släpade fram cabben som satt på bilen. Den är faktiskt mycket bättre än jag minns, den andra ställningen
som följde med bilen är nog till en 68-. Den har helt andra låsningar mot vindrutans ram.

Post's attachments

IMG_1072.JPG, 285.94 kb, 1984 x 1488
IMG_1072.JPG 285.94 kb, 222 downloads since 2013-01-06 

596

Som tur är har inte infästningen till den främre träbiten rostat bort helt. Men det blir en skaplig rostlagning
innan det är fason på den igen.

Post's attachments

IMG_1076.JPG, 336.43 kb, 1984 x 1488
IMG_1076.JPG 336.43 kb, 194 downloads since 2013-01-06 

597

Fidde skrev:

Som tur är har inte infästningen till den främre träbiten rostat bort helt. Men det blir en skaplig rostlagning

Ja där har du en utmaning!
Men det är nog ingen här som är orolig att inte du fixar detta!  ICQ/ad
Fantastiskt plåtjobb hittills! ICQ/ab

Bubbla -62

598

Inredningen blir nog bra men helsoffa med nackstöd, njaaa ICQ/ag

599

GB63VW62 skrev:
Fidde skrev:

Ja där har du en utmaning!
Men det är nog ingen här som är orolig att inte du fixar detta!  ICQ/ad
Fantastiskt plåtjobb hittills! ICQ/ab

Det får inte vara för lätt, ska vara lite att bita i ICQ/ab  Nu ska jag ner i källaren och rensa bort tyg och tagel så man ser hur resten ser ut. Har man tur så går det att återanvända träbitarna som löper mot bakrutorna. Inga billiga prylar det här.

600

Kjellgren skrev:

Inredningen blir nog bra men helsoffa med nackstöd, njaaa ICQ/ag

Helsoffa blir väl fränt ICQ/ag