woffe skrev:Då blir det skottpengar utfäst på Fidde
michaelth skrev:dvs spruta på saltlösning, låta rosta, o på det viset skapa en rat cab.
![]()
eller vad tänkte du dig??WORD

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » Chic garage
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
woffe skrev:Då blir det skottpengar utfäst på Fidde
michaelth skrev:dvs spruta på saltlösning, låta rosta, o på det viset skapa en rat cab.
![]()
eller vad tänkte du dig??WORD

bara skämtar inte jaga folk med bössa..
de e inte jaktsäsong för de...
varför blästra ser ju ut som varenda liten gnutta rost e bort pollerad redan. finns det någon rostig por kvar.. 
fy så jag skriver.. e ju massor av staf fel.. rättade lite nu 
bara skämtar inte jaga folk med bössa..
de e inte vaktsäsong för de...
varför blästra ser ju yt som varenda liten gnutta rost e bort pollerad redan. finns det någon rostig por kvar..
Den rost som finns skiner med sin närvaro än!
...................
du är ju fan lika snuskig som dem säger
är grymt coolt med plåtrent 
du är ju fan lika snuskig som dem säger
är grymt coolt med plåtrent
Humm

Idag fick jag veta att containern från USA med cab inredningen, kanvas taket och lite delar till Ökenräsern
står och ruvar i Gävlehamn. Det ska bli spännande att se vad man köpt egentligen!
Idag fick jag veta att containern från USA med cab inredningen, kanvas taket och lite delar till Ökenräsern
står och ruvar i Gävlehamn. Det ska bli spännande att se vad man köpt egentligen!
åk dit i natt å leta på containern ! 

Fidde skrev:Idag fick jag veta att containern från USA med cab inredningen, kanvas taket och lite delar till Ökenräsern
står och ruvar i Gävlehamn. Det ska bli spännande att se vad man köpt egentligen!åk dit i natt å leta på containern !
Hehe, får gå som en värphöna några dagar nu 
Julafton lite senare 
Spännande klappar!
Får se det som det, klappar till en vuxen bil intresserad jävel

Är som dagen före julafton, hade svårt att somna inatt.. Låg bara och tänkte på klistrade banor och ångor från racesoppan - mmmhmmm 
Fidde skrev:Idag fick jag veta att containern från USA med cab inredningen, kanvas taket och lite delar till Ökenräsern
står och ruvar i Gävlehamn. Det ska bli spännande att se vad man köpt egentligen!Är som dagen före julafton, hade svårt att somna inatt.. Låg bara och tänkte på klistrade banor och ångor från racesoppan - mmmhmmm
Kul att du är taggad inför kommande säsong 
Olzzon skrev:Fidde skrev:Idag fick jag veta att containern från USA med cab inredningen, kanvas taket och lite delar till Ökenräsern
står och ruvar i Gävlehamn. Det ska bli spännande att se vad man köpt egentligen!Är som dagen före julafton, hade svårt att somna inatt.. Låg bara och tänkte på klistrade banor och ångor från racesoppan - mmmhmmm
Det ska även du vara, ökenfoxen ska ju ut och ruppas med + denna!
Gott Nytt år på dig kompis!
Fidde skrev:Olzzon skrev:Är som dagen före julafton, hade svårt att somna inatt.. Låg bara och tänkte på klistrade banor och ångor från racesoppan - mmmhmmm
Det ska även du vara, ökenfoxen ska ju ut och ruppas med + denna!
Gott Nytt år på dig kompis!
Ska försöka att få färg på Ökenmaskinen och få ihop ett Short block under nästa år.
Gott Nytt år på dig Olzzon och alla andra här på forumet. Får passa på att tacka
för alla positiva kommentarer runt det här cab projektet 
Gott nytt du med Fidde-ponken... du gör ett grymt bra jobb ! 

Ingen aning hur det funkar? Men en sådan lack skulle du ha på cabben
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … M2CIdqyQqc
Och här en bil som är lackad..
http://www.youtube.com/watch?v=U0xGjFhTAGU
Ingen aning hur det funkar? Men en sådan lack skulle du ha på cabben
![]()
http://www.youtube.com/watch?feature=pl … M2CIdqyQqcOch här en bil som är lackad..
http://www.youtube.com/watch?v=U0xGjFhTAGU
Fränt! men vilka mängder material han sprutade på, måste bli en dyr lack det där. Tror inte att man
kommer igenom besiktningen ens med en plåtren bil. Har för mig att det får bara vara en viss %
av bilen som är bländande. Åker man på det så får det bli en billig klisterfolie över dom största
ytorna när man besiktar om.
Bromsskärm tror jag bestämt om du inte tänkt släppa den från ett plan? 
Bromsskärm tror jag bestämt om du inte tänkt släppa den från ett plan?
Masa dig ner till Chic i möra så vi kan bocka lite Hot Rod prylar 
Tack för en kul fm fidde. Tar med mig en dörr nästa gång! 
Tack för en kul fm fidde. Tar med mig en dörr nästa gång!
Det var trevligt 
jn skrev:Tack för en kul fm fidde. Tar med mig en dörr nästa gång!
Det var trevligt
hur trevligt då? ...nej vill inte veta förresten
Blir du i garaget ett tag på ef imorn? kunde kommit ner på en snabbvisit jag och dennis för vi ska ändå in till gävle, du kan ju höra av dig isf 
Sidor Föregående 1 … 21 22 23 24 25 … 65 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » Chic garage
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.