1

Hej!!

Precis som titeln avslöjar söker jag någon som kan klä om mina stolar o mitt baksäte för en rimlig peng, gärna i småland eller i alla fall inte för våldsamt långt bort?
Har kontaktat några ställen men känns ju sådär o lägga 12 000 spänn att klä om några säten borde finnas något billigare ställe. tips mottages tacksamt!!

mvh/ Johan Blom

2

Har du klädsel eller skall det ingå i priset. Kolla med Hazze. Han finns på Bug people sida eller skicka mig ett mess så skall du få hans nummer.

3

det finns en tjej här utanför värnamo i åminne som gör kanon jobb på vanliga stolar.
Jag har frågat henne men hon vill inte hålla på med bil inredning däremot har hon en bekant i
tranås eller om det var sävsjö.

vw typ 1 1951,  vw typ 1 Guld Tian 1963
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967

4 Senaste redigerad av gamle_joar (2011-02-23 21:33:24)

Klädsel ska ju ingå i priset. De kanske kostar dom pengarna överallt?? tycket bara de lät mycke när bilen inte är värd jätte mycket pengar.

Tror det kan va dennas "bekanta" jag pratat med mellan sävsjö o vetlanda håller hon till, tror hon är riktigt duktig men som sagt lite för dyrt för mig, är ju trots allt snållänning  ICQ/ab

5

Jag tror det är bättre att du köper en färdig klädsel från TMI eller what ever. Jag tror att det blir jobbigt att hitta någon som syr upp en hel klädsel och klär rubbet för en billigare peng. Tyget är ju inte precis gratis. En kompis fick sitt ryggstöd omklätt med lika tyg som det övriga i hans jänkebil. Det kostade 5000kr och han sa att det var billigt.  ICQ/ag

6

Kolla med Lennarts tapetserarverkstad i Tranås, han är duktig o trevlig att ha o göra med, 0706250093