1

Någon av herrarna ombord som har kontakter på Dala Krom?
PM mig, vore grymt!!

Demian, Fidde?

//Juha

2

Nix, absolut inte jag  ICQ/ab

Chrome won´t take you home

3

Finns annat än chrome att göra med.... ICQ/ad
Någon kontakt då?

4

Det kan kanske vara en gammal polare till mig som har det, men jag är inte helt säker på om det är samma firma  Default/hmm  Jag kan kolla upp det och pm:a dig senare i veckan  ICQ/ag

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

5

Inte jag heller, vad är det för legering det handlar om.

6

Jag känner Micke å Tommy som äger det.

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

7

PM till berörda parter.. ICQ/ab
Great guys...

8

Jag var och hälsade på dem häromdagen och lämnade in en hög med delar till sätesmekaniken på Porschen. Mycket trevliga herrar, och de gör ett riktigt nice jobb utifrån vad jag kunde se och bedöma.

"Daddy Cool"

9

Jag kromade ett par baklysen i dec förra året. Snabb leverans, trevligt bemötande, mycket prisvärt. Kvaliteten återstår ju att se när lysena kommer på bilen. Tummen upp

//Morgan

10

Vad kostar kromning på ett ungefär? Tex dina baklysen och hade du gjort nåt grundjobb själv?

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

11

Hej. Jag hade två ok baklysen med mycket lite rost och all färg kvar. Jag skickade dom som dom var efter att jag skickat bilder till Dalakrom och snackat med dom. Jag betalade ca 1300 kr inkl frakt. Jag tyckte det var prisvärt. Det tog ca en månad att få grejerna tillbaka.

//Morgan

12

lägger de koppar under?

13

Vet nån vad det kostar att kroma fyra fälgar 15"?

Get low, or die tryin

14

sista_bossen skrev:

Vet nån vad det kostar att kroma fyra fälgar 15"?

DALA KROM & METALLSLIPERI AB
Gyllhemsvägen 35
784 37 Borlänge
0243-239970
[email protected]

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................