Någon som har bild eller ritning på en vagga till bay? Alltså en vagga så att man kan tippa upp bussen och hålla på under, vet att jag har sett det någonstans!
Typ 2 -72 Dubbelhytt
Typ 2 -64 Enkelhytt
Typ 3 -68 Variant
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Upptippnings vagga?
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Någon som har bild eller ritning på en vagga till bay? Alltså en vagga så att man kan tippa upp bussen och hålla på under, vet att jag har sett det någonstans!
Är det nån speciell bild du är ute efter eller bara generellt bay-vagga-bilder?
Sök på 'rotisserie' på images.google.se eller på thesamba.com/vw så får du en massa bilder.
Det finns ganska många trådar och bilder på Split versionerna på theSamba och några på bay men det är nu i princip det samma, lite olika infästningar bara.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=3786
Menar du nåt som Nilzon har gjort?? 
Hörru du du, det där var inte alls dumt!!
sån ska jag bygga! Då kan man inte gnälla sen!!!
tack för länken!!!

En tipgirl som är lite ombyggd för att sättas fast i stötfångarfästena,nu endast i fram,sätts annars i framvagnen(hjulnaven).
Tipgirl brukar dyka upp på blocket ibland för vettiga pengar.
Jag köpte mej en Tip Girl i höstas för 1.500.- Då fanns inget behov, men nu står det -72a skåp i garaget o väntar på att monteras på den. Bra idé med infästningen i fram, så ska jag också göra.
Tio girl var namnet ja!! Ska ta och bygga en sån , istället för den snurrande vaggan. Ganska lätt att göra..
Robban, skulle jag kunna få komma och malla av din tipgirl? Bor ju i hallstavik.. Det är inte du som har den fina belysningen av en bubbla på en stor röd vägg? 
Bubblabelysning har jag,men inte på en röd vägg,men det är nog min du menar.
Du är välkommen stt kolla in tipgirlen.
Robban
Haha, minns lite fel då!!
lägg upp bild på den, förbannat fint och kreativt!
komma och kika och ta med mig baysofforba kanske! Bara man får ett svar om pris!
Jag köpte mej en Tip Girl i höstas för 1.500.- Då fanns inget behov, men nu står det -72a skåp i garaget o väntar på att monteras på den. Bra idé med infästningen i fram, så ska jag också göra.
Var kan man köpa en sån här Tip Girl ?
Verktygsboden 6000:-
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Upptippnings vagga?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.