1

Funderar på vilken kyl jag skall ha typ hur många rader bör man ha elfläkt eller inte !??
Denna nåt att ha ? http://www.dalhems.com/Product.aspx?gui … 3600f56970

Vad använder ni ???

West Coast Volks
Attitude is everything !

2

Sondis skrev:

Funderar på vilken kyl jag skall ha typ hur många rader bör man ha elfläkt eller inte !??
Denna nåt att ha ? http://www.dalhems.com/Product.aspx?gui … 3600f56970

Vad använder ni ???

Det räcker med en betydligt mindre kylare,och nån fläkt behöver du säkert heller inte ha.Kom ihåg att du ska riktiga slangar med pressade kopplingar och inte nåt skit med slangklämmor!

3

AN Kopplingar går bort då eller ?

West Coast Volks
Attitude is everything !

4

Om du använder AN eller pressade har ingen betydelse (AN skall palla 70bar )
Army/Navy = AN som är samma som JIC som hydralfirorna har som även finns som skruv låsning för hydralik som pallar 200bar
Kör ingen bilig  skit slang så funkar det

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

5

Oki tack !

West Coast Volks
Attitude is everything !

6

Jag har AN kopplingar överallt, rätt mycket mek med dessa, så jag kommer när allt är på plats och motorn brummar på som den ska tänkte jag byta ut alla slangar i oljesystemet till pressade.

7

Lurv skrev:

Jag har AN kopplingar överallt, rätt mycket mek med dessa, så jag kommer när allt är på plats och motorn brummar på som den ska tänkte jag byta ut alla slangar i oljesystemet till pressade.

Om du skall tävla i dragracing måste det vara av typ AN för att den är brandklassad och det är inte hydralslang
Jag vet inte varför alla gnyr på AN det sitter slangar på räsen som moterades 99 och det är inget fel på dom än
kanse det är bättre kvalitet på dom ???
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

8

Tackar för svaren !

West Coast Volks
Attitude is everything !