´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens vw babe
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 243 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
De e dax för fredagsmyyys...
Högerstyrd, bilen alltså
Jag har hört talas om detta fenomen och det ser onekligen mysigt ut. Det jag inte förstår är om fredagsmys med familjen är samma sak? Själv har jag, som ni kanske förstår, aldrig haft fredagsmys.
den här har väl antagligen varit uppe tidigare
Armstark böna !!
Armstark böna !!
Vet inte om man klassas som armstark för att man kan stå på alla fyra och då med knäna i "marken"
http://www.blocket.se/kalmar/Vw_1302__7 … 11&w=3
Högerstyrd, bilen alltså
2 jäntor och folkabuss. kan det bli bättre ??????
Lite 356 kan väl få vara med på ett hörn...
Ser ut som en doormobile vid bensinpumpen....snäppet coolare än en westy
Det börjar bli dags att planera vilken väg man skall ta ner till European BugIn efter midsommar.
Jag tror bestämt att vi i DBR kommer att ta väg 224 förbi Essen.
Tyvärr ingen folkvagn på bilden, men det är inte svårt att föreställa sig själv kommandes i en typ etta
med brölande webrar som ekar i allén...och står det några trevliga liftare längst vägen får man så klart
stuva om packningen lite.
fan mats har du gått upp i vikt
ska ovalen vara grön jävla 80tals tråd
Det börjar bli dags att planera vilken väg man skall ta ner till European BugIn efter midsommar.
Jag tror bestämt att vi i DBR kommer att ta väg 224 förbi Essen.![]()
Tyvärr ingen folkvagn på bilden, men det är inte svårt att föreställa sig själv kommandes i en typ etta
med brölande webrar som ekar i allén...och står det några trevliga liftare längst vägen får man så klart
stuva om packningen lite.
Den vägen körde jag i höstas. Kan nästan svära på att de inte stod där då. Kanske försent på säsongen. Man kan bli lite Vel-Bert där
Min tyskbild var för vidrig. Det hjälper inte med att photoshopa. Jag gjorde det enda rätta och tog bort den.
lite ordning i ledet.... detta är väl ingen muffdykarporrsida!
Photoshoppa iallafall dit en vw, så det känns lite närmare ämnet tack
Personligen ser jag hellre på nakna damer ute i skogen än på... hähum... storvuxna karlar med kläderna på. Att man skymtar en plåtfälg och en plastskärm är en klen tröst i det sammanhanget. Men jag förstår poängen med att det ska vara något folkarelaterat med i bilden, de andra bilderna är ju lätta att hitta annorstädes.
Sidor Föregående 1 … 7 8 9 10 11 … 243 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens vw babe
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.