1

Pga lite ombygnationer får min riktigt bra och stabila arbetsbänk avyttras.
40mm träskiva och tre justerbara stålbockar under.
790x2490mm 
Tung.

Finns norr om Helsingborg.

http://i175.photobucket.com/albums/w151/hififreak/f0274b6b.jpg

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

2

Känns ju dumt att kasta den.

Ingen som behöver en riktigt bra och fin arbetsbänk?

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

3

joo men lite onödigt långt bort fanns den dock är på jakt efter exakt en sån där men ända till helsingborg från västerås är en bra bit dock

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

4

Det är en bit och åka kanske.
Men roadtrips är inte att underskatta.
Man kan även utnyttja VW-kontaktnätet för transporter land och rike runt. ICQ/ad

Har ju även en biffig maskulin pelarborr som inte heller är något för posten.  ICQ/ab

5

joo de är sant.

lite kul är faktist på jakt efter en pelarborr med dock så vill jag ha en golvstående så jag har en kallkap, pelarslip så tänkte jag utöka med en golvstående pelarborr med

High Potential Racing Sweden din leverantör av reservdelar, förbrukningsmaterial, samt glas- och kolfiber

6

Bygg ett stativ vettja.
Denna är en skottsäker pjäs.
Den väger säkert närmre 100 än 50kg.

7

okej måste tänka lite på saken men återkommer bänken skulle vara perfekt i garaget. de är bara avståndet som förstör

8

Förstör o förstör...du kan ju göra en inköpsresa till dom som har svarat på dina köpesannonser. Vi råkar ju leva i ett avlångt land, då blir det lite restid om man vill lämna hemkommunen...  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

9

j:son skrev:

Lägg ut den på Blocket för en femhundring så är den såld på en dag.

10

25hpman skrev:

Förstör o förstör...du kan ju göra en inköpsresa till dom som har svarat på dina köpesannonser. Vi råkar ju leva i ett avlångt land, då blir det lite restid om man vill lämna hemkommunen...  ICQ/ad

joo sant men nu har jag fått tag på tak och motorlucka här i hemkommunen så resten av grejerna har jag inte fått nått svar på. så än så länge kan jag hålla mig i hemkommunen och är inte i något panik behov av bänken heller

sorry för ot

11

Vad ska du har för den?

12

Tjaa. Vad bjuds?
Kostade väl närmre 4k nytt och det är inte direkt slitet.
500:-?

Får väl lite HenrikL's tips om blocket annars.
Finns ju inget man inte kan sälja där.  ICQ/ab

13

HenrikL skrev:
j:son skrev:

Lägg ut den på Blocket för en femhundring så är den såld på en dag.

Du hade helt rätt.
Den försvann på mindre än en timme.