Lägger upp ett par bilder på mitt vinter objekt. Köpte det för några månader sedan. Lagar lite rost och håller på med bromsarna. Min kanke är att stoppa i en Vw 412 motor som jag köpt för motorn saknades vid köpet.
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/e2f20bbb1158fcf70c56e75c8797dfca.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
Jag har en NOS höger fram till dej...
Det har jag också men saknar en NOS vänster framskärm, tack för tipset. Du kanske sitter på lite dörrlister?????
Menar du gummi- eller kromlister, Andreas?
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Gummilister 
Jag hämtade den hos lackeraren fön någon vecka sedan. Nu är det kul 
Piss också, nu har jag försökt i tre kvart att ladda upp två bilder utan resultat. Jag minskade dom till en lagom storlek. Men varje gång jag tankar upp så står det att dom aldrig blivit upp laddade 
Va in på din facebook och kollade, blev ju kanon fint med lite färg! 
Dom kom nog med, men du måste gå in och redigera och klicka på Skicka svar.... en gång till om du laddar upp dom från datorn 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Warning: getimagesize(./extensions/pun_attachment/attachments/d85d0a2493fe27f2904c4ff73b9b43e4/fdc00275b076d8da53ecb11a191117cf.attach): failed to open stream: No such file or directory in /srv/users/boxerville/apps/boxerville/public/forum/extensions/pun_attachment/include/attach_func.php on line 297
11 2012-09-21 22:57:28 Senaste redigerad av Andreas karlsson (2012-09-21 22:58:56)
Nytt försök med bilder.
några till bilder 
13 2012-09-21 23:00:09 Senaste redigerad av Andreas karlsson (2012-09-21 23:00:44)
några till bilder 
Konstigt att dina bilder inte syns direkt då dom är rätt storlek, har du kopierat dom som tumbilder
Fin bil iaf 
japp mycket skumt, kanske är jag som gör fel men det är segt som fan för mig att lyckas med bilderna så jag lär inte lägga upp fler här 
Jodå, många har haft problem förr med och nu är det ju extremt illa men dom löser det nog snart 
Det verkar vara enklare att lägga bilderna på någon extern sida, t.ex. Photobucket eller Forumbilder o länka in dem istället. Jag har lagt alla mina bilder på Photobucket, och det är synnerligen enkelt att lägga in dem i tråden.
Lite före/efter-bilder finns på Garaget och min projekttråd är här på Boxerville