1

gör en koll om det finns något intresse för min dubbel hytt börjar få för många projekt nu så  jag tänkte kolla om det finns något intresse. en fd militär bil som bara gått i armen har inte fått papprena eller nycklarna på bilen än.. men har försökt starta den men kylan o mitt stora garaget utomhus har satt stopp för det. väldigt fint objekt med 5500mil på mätaren o enligt tidigare ägare. lite rost i trösklar men som sagt ett fint objekt fattas några små grejer som tanklock växelknopp men annars komplett..
pris 20000kr eller bud över. ring 073/7165828 eller maila [email protected]
mvh tord
http://i53.tinypic.com/21nqw4n.jpg

2

Finns den med i registret?

Blank  Typ1 -59.
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

3

nej har aldrig vart regestrerad men om man får ett papper från växsjö regemente som gubben har fått när han köpte den så är det inga problem att få in den i registret..

4

Det där pappret...det är ju rätt viktigt. Får du fram det?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

jag håller på att tjatar på gubben så får se hur det blir..

6

hittar du nycklar och papper blir den mycket intressantare.
hör av dig till mig när du löst dom bitarna kan vi diskutera.
(Iaf nycklarna)

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65

7

Nycklar är väl inget problem. Pappret är det däremot.

8

ja pappret är ju viktigt men måste ju ha ett nytt ändå sa dom på transportstyrelsen för det var bara giltigt i ett år sen man köpt bilen men måste ju underlätta en hel del när man ringer till regementet o ska ha ett nytt..

9

Det sitter kanske nån skylt i den som talar om det militära regnummer den haft?

10

ja det kanske det gör har inte hunnit kolla det, men ska ju bli varmare i helgen så då ska jag ut o undersöka lite plus ringa o tjata på gubben igen ICQ/ag  ICQ/ag  ICQ/ag

11

hade en ambulans en gång o den saknade sina skyltar, men en liten ägarplåt bakom sätet skvallrade om det militära numret den haft tidigare...sen var det bara att ringa Boden, o de militära fordonsregistret där.

12

25hpman skrev:

hade en ambulans en gång o den saknade sina skyltar, men en liten ägarplåt bakom sätet skvallrade om det militära numret den haft tidigare...sen var det bara att ringa Boden, o de militära fordonsregistret där.

så har jag gjort med min ambulans med ICQ/ad

Sry för OT men 25hpman vad hade du för ambulans?

Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65

13

någon som har nr dit???

14 Senaste redigerad av vwentusiasten (2011-03-04 12:33:37)

25hpman skrev:
opec skrev:

Sry för OT men 25hpman vad hade du för ambulans?

En 65:a med 2.214 äkta mil på mätaren. Du kan få bilder, så vet du hur din ska se ut.  ICQ/ab

jag ordnar nr till en dam i boden som kan hjälpa dig senare idag.
alternativt ringer du vxln å frågar efter jeanette svanberg.

15 Senaste redigerad av vwentusiasten (2011-03-07 10:22:24)

Tord om du inte får papprena på din buss ta fram chassienr och ring Jeanette Svanberg
( En trevlig dam som kan hjälpa dig)
Försvaret har register på runt 150 000 fordon så ditt finns sannolikt med där.

Lycka till..

16

tack så mycket opec, ja jag ska ringa henne..

17

nu har papprena från militären kommit (tack opec det gick jätte fint att få dom) har även startat den och kört en vända runt kvarteret. men kommer lägga ut en annons på blocket i helgen men fortsärtter att greja den. har tyvärr inte fått nycklarna än tyvär o hoppet att få dom känns väldigt liten..

18

nytt pris 16000kr vid en snabb affär..

19

Shit, är den kvar tar jag den. Ringer dig imorgon

20

Ringde dig, men inget svar. Slår en signal runt 20:00 när jag har mottagning igen.

21

såld...........

22

Ok.