Sökermed ljus och lykta efter en moppafäll! Gärna orange/svart men den rosa eller blå funkar det med..
Mvh Nonno
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Moppefäll köpes!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sökermed ljus och lykta efter en moppafäll! Gärna orange/svart men den rosa eller blå funkar det med..
Mvh Nonno
Har en grön,men den säljer jag aldrig..doftar fortfarande moped,en otrolig nostalgipryl att ta fram och sniffa på ibland.. 
Vill du ha en sydd fäll eller vill du bara ha en "tygbit"? Örebro agenturaffär har en massa långhårigt modell plysch...
Vill du ha en sydd fäll eller vill du bara ha en "tygbit"? Örebro agenturaffär har en massa långhårigt modell plysch...
Finns den loppboden kvar???
För du menar den som ligger ute på norr??? 
MrVw skrev:Vill du ha en sydd fäll eller vill du bara ha en "tygbit"? Örebro agenturaffär har en massa långhårigt modell plysch...
Finns den loppboden kvar???
För du menar den som ligger ute på norr???
Japp den finns kvar, vad jag vet finns det bara en sån affär i hela länet så det borde väl vara den?...Dock annan ägare nu än den gamla gubben som hade den förut, men han verkar vettig han också. Jag köpte en bit där för ett par år sedan till en moppe, då hade han även lite "retrogrejjor" låg i källaren. Köpte något som var lite mer orange i färgen, lite mer modell skinnfäll, såg tragiskt ful ut men coolt som moppefäll...
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Moppefäll köpes!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.