1

Hej forumet.
Har ett till bilprojekt som ligger utanför VW sfären men som kan vara av intresse för hobbyn.
Känner mig dock lite splittrad på OM jag kan posta en projekttråd här på boxerville.
Trots allt är det här man hänger, då man känner flera av oss.
Har ingen lust att starta ett nytt liv på ett annat forum.
Vad tycker ni. Go or NO Go.

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

2

Klart vi vill se -33:an....

3

Vi kan ju smyga lite också ICQ/ad

............................................................................................

4

Forumet kanske skulle haft en ny kategori i stil med våra icke vw-projekt ?
Det finns nog mycket annat roligt i garagen runt om i landet  ICQ/ab

5

I say GO!

6

Personligen tycker jag inte att ej vw projekt inte hör hemma här.
Det kanske vore bättre att dra igång en ny topic, men, jag tycker att detta är ett vw forum, och vi bör hålla oss till vw projekt, var ska man annars dra gränsen? Min flickväns tårtbakning, mitt intresse för restaurera modelltåg, syjuntans möte, projekt med att renovera en gammal traktor etc. Detta är bara mina 50 cent iallafall

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

7

Klart du ska visa ditt Hot Rod bygge!  finns ju flera som har en Rod eller ett bygge på G som håller på med VWs,
finns det inte en tråd för övriga byggen?

Mvh Janne Åberg med ett Rod bygge på G...     www.abergsglasfiberkarosser.se

8

Håller med Franke, icke här men en ny kategori tycker jag funkar  ICQ/ab  ICQ/ab

9

Provar med en bild.

Post's attachments

2092767587_4c35de355b.jpg, 135.18 kb, 500 x 375
2092767587_4c35de355b.jpg 135.18 kb, 456 downloads since 2011-12-26 

10

Det finns en sådan projekttråd...
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=365

Jag skulle inte bli förvånad om jag har rätt!
GW.P

11

Macke skrev:

Mmm. Har postat lite där tidigare. Jaja. Vi smyger nog istället. Vill ju inte bli sammankopplad med syjunta å bakning eller några andra förvridna intressen.

12

Macke skrev:

Tänkte mer som tex "Övrigt sälj/köp" där folk kan lägga upp projekttrådar och inte en gemensam tråd.

13

GB skrev:
Macke skrev:

Tänkte mer som tex "Övrigt sälj/köp" där folk kan lägga upp projekttrådar och inte en gemensam tråd.

Prexis.

14

Jag vill se ditt projekt så jag vill att du har en projekttråd här så jag röstar för att det kommer upp en ny kategori under Projekt.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

15

Kör på Roddar är fränt!! Vill man inte se så är det väl bara att inte klicka på den länken.....

Jan Jacobsson Borås

16

Jag har ett stort intresse för rods, så jag ser gärna en avdelning här för hot rods då jag uppfattar många hotroddare och vw åkare som likasinnade. Roligt att se såna byggen också. Men tycker att vw delen ska vara rent med volkswagen och isåfall som sagt en egen avdelning för hot rods för att det inte ska bli sån gröt av allting.

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

17

25hpman skrev:

Jag tycker väl att allt fordonsrelaterat intresse har rätt finnas till...ta tex Alpenretter. Han har udda ideér, men vaddå? Han är aktiv ändå, o det är hans intresse.

Det är ett luftkylt forum, men vi tillåter vattenkylda T3:or. Lite roddar i en egen kategori skadar väl inte heller?
Man kan ju fortfarande ge fan i att titta på den kategorin om man stör sej, valet är fritt.

Och där har ni mina 25 cent.  ICQ/ab

+1

18

Jag tycker att det är kul men i ett eget Oftopic Projekt avdelning Default/hmm

En del forum har blandat pga att man har haft vw förut och vill visa att man bytt säten i sin dodge van Default/yikes

Inte kul om man ska hoppa över 1/3 av trådarna för det handlar om något helt annat (typ740) ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

19

Ishii! skrev:
25hpman skrev:

Jag tycker väl att allt fordonsrelaterat intresse har rätt finnas till...ta tex Alpenretter. Han har udda ideér, men vaddå? Han är aktiv ändå, o det är hans intresse.

Det är ett luftkylt forum, men vi tillåter vattenkylda T3:or. Lite roddar i en egen kategori skadar väl inte heller?
Man kan ju fortfarande ge fan i att titta på den kategorin om man stör sej, valet är fritt.

+1

+2

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

20

+3

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

21 Senaste redigerad av Tomten (2011-12-26 22:11:30)

Ishii! skrev:
25hpman skrev:

+1

+4
Kalla det off topic projekt

22

Jag säger alltid ja till mångfald och nej till enfald.  ICQ/ab Rodvärlden och VW-sfären kan lära av varandra! Bara mina...

Mot Hessisch 2017!

23 Senaste redigerad av Mr 56 (2011-12-27 19:31:29)

Om dom är Elaka mot dig kan du köra ditt Hot rod bygge på SSRA .ORG.  Default/lol  Default/lol
Där är du också välkommen.

Syns en hej del VW i bakgrunden på SSRA bilder  ICQ/ae  ICQ/ae

"ljushuvud"

24

Brutal rod !!!! Mer bilds ICQ/ab

25

Goooph rokks. Ska samla ihop det gamla å tömma kameran på dagen pics. I'll be bakk. Hasta la vista.