26

BPM skrev:

Tack ska du ha! Han hälsar glatt tillbaka.

Nåhon som vet något om CSP´s Super Competition system?

En kompis har det på sin 1915. Kanon passform och trevligt ljud. Så kvalitén är det inget fel på.
10 i komp, W-130, Steve Tims steg 1-toppar och IDF 48. 136 hk.

http://www.youtube.com/watch?v=VnEsnl1uPB0

Bay -68. 2021cc med dubbla Weber (bromsad 6/10 till 144hk) och dragkrok.

27 Senaste redigerad av BPM (2011-04-06 22:34:46)

Jag har en låg 56a och är ute efter ett system som inte bygger neråt alls nästan. Sen ska det låta som en folkvagn. Alltså som ett originalsystem fast med lite bättre flöde. Då verkar detta vettigt tycker jag. Förutom de grövre ändrören, ser man något avvikande utifrån?

28

BPM skrev:

Jag har en låg 56a och är ute efter ett system som inte bygger neråt alls nästan. Sen ska det låta som en folkvagn. Alltså som ett originalsystem fast med lite bättre flöde. Då verkar detta vettigt tycker jag. Förutom de grövre ändrören, ser man något avvikande utifrån?

Man ser ljuddämparna ganska väl tycker jag, men man kan ju lacka dem svarta för att göra det lite mer diskret.
Och låter som en folkvagn tycker jag inte precis att det gör...är nog svårt att uppnå med ett high performance-system.
http://forumbilder.se/images/d2201125706PMdc4a.jpg

Bay -68. 2021cc med dubbla Weber (bromsad 6/10 till 144hk) och dragkrok.

29

Perfekt med en sådan bild!

Med svarta sämpare och lägre bil borde de synas mindre. Bygger systemet något neråt, mer än originalet?

30

Det ser ju ut så. Ring o fråga Per, istället för att gissa...

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

31

Vart shoppar man enklast och till bäst pris detta system ?

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

32

Turbothomas.com kan jeg rekommandere!

Super service, og lavet alt custom efter dit ønske!

Der finnes også vwspeedshop !

Også bra priser
!

C

33

Väcker liv i en gammal tråd istället för att göra en ny !
Jag behöver modda mitt csp system och behöver veta vilken tillsats jag skall svetsa med .
Någon som har kontakt uppgift till fabriken så man kan ringa och fråga ? Skicka på pm då jag vet att det är känslig inormation ICQ/ad
Har haft numret tidigare men slarvat bort det vid telefon byte ....

Tack !

West Coast Volks
Attitude is everything !