1

eftersom barna växer fortare än vad pappa är snabb så säljer jag den igen.

2000kr eller ett nära bud.

kräver en rejäl slammning

finns i hedemora

http://img85.imageshack.us/img85/962/ghia.jpg

Uploaded with ImageShack.us

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

2

Hejsan!

Är det där verkligen en Karmann-Ghia?
Är det inte en sån här:

http://i1176.photobucket.com/albums/x325/empighia/jagochminbil.jpg

Japp, det är jag, en jul runt 1970 och trampbilen är nyss utbackad ur kartongen!  ICQ/af

Finns alla blankdelar och så vidare kvar till den?

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

3 Senaste redigerad av larsson (2011-12-18 21:59:32)

Japp helt hundra. Så var även 25hp när han tipsade om den. Den har ghiahjälarna fram och den har inte haft grillen du har på bild

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

4

Larson, kan du maila mig några fler bilder ??

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

5

Tråkigt, det hade varit kul att hitta en likadan igen!

MVH: Hella

Typ 1 1956, Typ 1 Sunroof 1961, Typ 14 Karmann-Ghia Cabriolet 1967, Typ 2 Pick-Up 1966, Typ 3 Fastback 1969, Typ 34 Karmann-Ghia Sunroof 1963
"Oavsett om Du tror att Du kan, eller om Du tror att Du inte kan, så kommer Du vanligtvis att ha rätt!" (Henry Ford)

6

Vad styrde du med, Hella?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

7

25hpman skrev:

I brist på ratt så försöker jag ju nå framhjulen!  Default/lol

8

Hella skrev:
25hpman skrev:

Jag tror som du Hella, att det är en sån som du hade, och även jag hade faktiskt ICQ/ag . Karossen ser ju identisk ut.

Typ1 Zwitter 1952, Typ1 1955, Typ1 ragtop 1960, Typ14 Karmann Ghia Convertible 1965, Typ3 1600 TL Variant Automatic 1969, Typ 343 Karmann Ghia Automatic 1968,  T25 Kombi 1981, MCB E-type EKF -74

9

Dennis skrev:
Hella skrev:
25hpman skrev:

Jag tror som du Hella, att det är en sån som du hade, och även jag hade faktiskt ICQ/ag . Karossen ser ju identisk ut.

Tro är detsamma som att inte veta...
Denna karossen har, som Larsson skrev Karmann Ghia luftintag fram(lowlight, för att vara petig). och ingen grill, eller märke från grill.
Karosserna är mycket lika säkert gjord med samma pressar, men kanske olika år och med olika förebilder ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

10

lasslo skrev:
Dennis skrev:
Hella skrev:

Tro är detsamma som att inte veta...
Denna karossen har, som Larsson skrev Karmann Ghia luftintag fram(lowlight, för att vara petig). och ingen grill, eller märke från grill.
Karosserna är mycket lika säkert gjord med samma pressar, men kanske olika år och med olika förebilder ICQ/ab

Du har säkert rätt. Lite svårt att se detaljer på den lilla bilden. Jag tycker som Hella att det skulle vara kul att få tag i samma modell som sin första "bil" ICQ/ab

Typ1 Zwitter 1952, Typ1 1955, Typ1 ragtop 1960, Typ14 Karmann Ghia Convertible 1965, Typ3 1600 TL Variant Automatic 1969, Typ 343 Karmann Ghia Automatic 1968,  T25 Kombi 1981, MCB E-type EKF -74

11

jag är fortfarande intresserad, fick du min email adress Larsson ?

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...