Köpes: Splitbuss 60-67
Detta är en intressekoll för att få en chans att se vad som finns i gömmorna då det enda som finns ute på annons är långt över min budget.
Det jag söker är (efter renovering) en bruksbil för småkörning som man kan lasta saker i eller tillåmed övernatta ibland och åka på träffar med.
Jag är redo att i investera i en ny livskamrat som ska stanna länge i min värld. Ägde en Bay i 16år som jag blev tvungen att sälja pga husköp.
Har en budgetplan på mellan 30-80 tusen sek och då medföljer det självklart rostlagning och eventuellt defekta motorer och växellådor samt skador i det priset.
Har en körbar T3 syncro camper med träinredning som kan fungera som byte eller delbyte om jag inte säljer den innan köp. (Kommer ut till försäljning i slutet av månaden)
Jag siktar på att inhandla min splitbuss tidigast i slutet av månaden så ingen stress. Jag utgår från Värmland men 50 mil hit eller dit spelar ingen roll, löser transport längre bort om det är rätt buss också.
Obs enbart buss eller skåp sökes, ej pickup eller dubbelhytt för det har jag redan en t3a till.
Skicka meddelande om ni har något ni kan tänka er att skiljas ifrån.
Och nej jag är inte som vissa andra som bara ska köpa för att sälja utomlands dyrare.
Kontakt är via 0709729919 (börja med ett sms om det är olämpliga tider) om ni har något intressant eller vill köpa syncro camper
Väl mött, kamrater.