DP says: OOOOPS....
PS. Någon som vet vad det är som ligger på sidan (och vilar??), ser hur cool ut som helst. DS.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Sidor Föregående 1 … 154 155 156 157 158 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

PS. Någon som vet vad det är som ligger på sidan (och vilar??), ser hur cool ut som helst. DS.
liknar en "Gutbrot" men e lite osäker..
din har ju skjut dörr.. hmm 25 hp vet nog..

En stackars Goggomobil.
En bild från en vacker höstdag för sisådär 10 år sedan. Jag fick en härlig åktur över stock och sten och bilder till ett rejält reportage i en engelsk VW-tidning. Tack Roger!

hård cab
Inga problem...

Snowmobile
Rullade av bussen av vagnen idag

Inga problem...
Ner var ju inga problem, men har för mig att därifrån behövdes lite hjälp, redan på gräsmattan
Också en bild tagen idag i Hudiksvalls närområde.
Spaan skrev:Inga problem...
Ner var ju inga problem, men har för mig att därifrån behövdes lite hjälp, redan på gräsmattan
![]()
Också en bild tagen idag i Hudiksvalls närområde.
Haha sant!
Ner kommer man alltid, svårare är upp! Men det ska ju vara lite spännande också! 
Ahh, du har hittat den ! Min heliga Graal !!
Kanske inte riktigt så men jag har bara sett den på håll för flera år sen och sen aldrig mer men den finns alltså. Härligt! 
Ahh, du har hittat den ! Min heliga Graal !!
![]()
Kanske inte riktigt så men jag har bara sett den på håll för flera år sen och sen aldrig mer men den finns alltså. Härligt!
Jodå
, var ett tag sen jag hittade den faktiskt. Den står nu hos en jag känner och används till husrenovering, ägs av en släkting till honom.
edit: glömde att det är en bildtråd, tar en från i somras
.

Coool gubbe

Coool gubbe
![]()
Kort gubbe 
[
Haha hur coolt som helst.
bahahahaa! 

DP says: Soft, clean, enkelt utan en massa påhängt tjafs....
Ojj! Nu blir jag lite orolig..
Jag har en kompis som på sista tiden funnit lycka genom att köpa gamla resväskor
Jag nämner inte honom vid namn men vi kan kalla honom GB
Han har ännu så länge bara köpt två gamla väskor men jag känner mig lite orolig för vart det hela ska sluta
Vad ska jag göra???
Jag har en kompis som på sista tiden funnit lycka genom att köpa gamla resväskor![]()
Jag nämner inte honom vid namn men vi kan kalla honom GB![]()
Han har ännu så länge bara köpt två gamla väskor men jag känner mig lite orolig för vart det hela ska sluta![]()
Vad ska jag göra???leguanen skrev:Haha hur coolt som helst.
Haha 
Jag har en kompis som på sista tiden funnit lycka genom att köpa gamla resväskor![]()
Jag nämner inte honom vid namn men vi kan kalla honom GB![]()
Han har ännu så länge bara köpt två gamla väskor men jag känner mig lite orolig för vart det hela ska sluta![]()
Vad ska jag göra???
Intervention! Finns inget annat val, samla släkt och vänner till denna anonyma person som du kallar 'GB', kidnappa denne 'GB', sätt personen ifråga i ett rum med skaran av närmast sörjande och konfrontera denne med vad du och andra ser som ett problem och förklara att det håller på att eskalera ut i en katastrof av gigantiska proportioner.
Skulle det inte hjälpa så är det nog bara tvångsinläggning med skjorta man knäpper på ryggen och en rejäl lobotomi som hjälper...
Haha
Hmm... typiskt nervöst och tvångsartat skratt det där... kanske är bäst att gå för lobotomering direkt...
Personen ifråga har ju diskuterat med sig själv i tidigare trådar med två olika användare så...
Sidor Föregående 1 … 154 155 156 157 158 … 338 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Dagens VW-bild
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.