Hejsan.
Roar mig med att leka med en laserskärare på min fritid och fick för mig att göra lite emblem i vw-stil häromdagen. La ut det på facebbok och det blev en hel del beställda. Har tagit fram alla dessa nu så jag kom på att jag kunde kasta ut en blänkare här med om någon skulle vara intresserad. Har tyvärr haft problem med att några gått av under transporten men jag har utvecklat en ny fraktmetod idag så jag hoppas och tror att det kommer funka bättre framöver.
Dom tillverkas i 3mm akrylplast och lackas sedan med "silver-chrome", så det är inte riktigt samma nyans som chrome men inte så sjukt långt ifrån i alla fall.
texten väljer ni själva helt. 90:- styck (inklusive frakt) (För er som har sett annonsen på Facebook så stämmer det att jag tagit 75:- /styck ink frakt men med nya packningen så kommer dom väga lite mera och frakten bli dyrare så därför blir det lite saftigare pris numera.)
Men om ni är sugna så är det bara ni skickar ett PM så löser vi det ni vill ha. Klicka på bilderna för att se dom i stort format.
Kör lugnt och trevlig sommar.
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975