Det var en gång när jag skulle bygga en German looker...
Som månget projekt så ändrades planerna, bilen avyttrades och den renoverade växellådan blev kvar.
En originallåda som helrenoverats och förstärkts enligt nedan byggspec:
• Arbete, ingår förbättrad smörjning ,svetsning av kopplingsgaffel
• Gavel Weddle, kopplingswirehållare Weddle
• Svetsning av drevsats
• Främre Balk med gummi infästning
• Bakre balk med gummiinfästningar
• Gummi typ 2
• Kil till ¾ härdad + hylsa +c-clips
• P-sats med pbox utgående
• Lager ingående axel nytt
• Hylsa till kopplingsarm
• Lackering svart hus, minus gavel
• Eloxering gavel ink kopplingswirehållare (gavel blått)
• Nya packboxar utgående hubbar samt navpackbox utv.
Aldrig hamnat i bil efter renovering utan bara värmt en hylla i mitt garage. Diverse fästen till nya växellådsbalken, et beg originalfäste samt växelförarkoppling med uretanbussning följer med.
Pris: NU 20000kr (tidigare 23000kr)
