Hej
Söker ett membran till min förgasare som jag skulle behöva byta behöver det innan helgen finns det någon o Stockholms området som har ett liggande hemma?
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Membran till förgasare Stockholm
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Söker ett membran till min förgasare som jag skulle behöva byta behöver det innan helgen finns det någon o Stockholms området som har ett liggande hemma?
Om du beställer idag på den länken har du väl det på fredag
Om du beställer idag på den länken har du väl det på fredag
Nej
Nähä, det är min erfarenhet i alla fall, beställer jag på fm ena dagen så har jag det hos mig på em nästa dag. Varför hinner du inte få det på två dagar då?
Nähä, det är min erfarenhet i alla fall, beställer jag på fm ena dagen så har jag det hos mig på em nästa dag. Varför hinner du inte få det på två dagar då?
Jag läste på deras fraktsida där står det att beställningar skickad normalt inom 24h det är fredag i morgon.
Kurtivan skrev:Nähä, det är min erfarenhet i alla fall, beställer jag på fm ena dagen så har jag det hos mig på em nästa dag. Varför hinner du inte få det på två dagar då?
Jag läste på deras fraktsida där står det att beställningar skickad normalt inom 24h det är fredag i morgon.
Oj, ursäkta, har onsdag idag jag 
Upnorth är iallafall grymt snabb, panik maila dom sen eftermiddag pga trasig gaswire. .
Dagen efter fanns den att hämta ut.
Grym service
Upnorth är iallafall grymt snabb, panik maila dom sen eftermiddag pga trasig gaswire. .
Dagen efter fanns den att hämta ut.
Grym service
Kan bara hålla med. Fungerar fint även med returer.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Membran till förgasare Stockholm
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.