1

Hej

Söker ett membran till min förgasare som jag skulle behöva byta behöver det innan helgen finns det någon o Stockholms området som har ett liggande hemma?

https://www.classicvw.se/membran-acc-pu … ts_id/1739

2

Om du beställer idag på den länken har du väl det på fredag

Gubbjävel; dvs originalfantast

3

Kurtivan skrev:

Om du beställer idag på den länken har du väl det på fredag

Nej

4

Nähä, det är min erfarenhet i alla fall, beställer jag på fm ena dagen så har jag det hos mig på em nästa dag. Varför hinner du inte få det på två dagar då?

5 Senaste redigerad av Sunilone (2022-04-28 14:46:41)

Kurtivan skrev:

Nähä, det är min erfarenhet i alla fall, beställer jag på fm ena dagen så har jag det hos mig på em nästa dag. Varför hinner du inte få det på två dagar då?

Jag läste  på deras fraktsida där står det att beställningar skickad normalt inom 24h det är fredag i morgon.

6

Sunilone skrev:
Kurtivan skrev:

Jag läste  på deras fraktsida där står det att beställningar skickad normalt inom 24h det är fredag i morgon.

Oj, ursäkta, har onsdag idag jag ICQ/ag

7

Upnorth är iallafall grymt snabb, panik maila dom sen eftermiddag pga trasig gaswire. .
Dagen efter fanns den att hämta ut.
Grym service

8

Vwbug1973 skrev:

Upnorth är iallafall grymt snabb, panik maila dom sen eftermiddag pga trasig gaswire. .
Dagen efter fanns den att hämta ut.
Grym service

Kan bara hålla med. Fungerar fint även med returer.