1

Hojj! behöver lite fästen till mitt takräcke som jag snickrat ihop till bayen, vill ha fästen som kläms fast i droplisten, så har du ett takräcke som är skabbigt eller
någe liknande hör av dig! Eller varför inte tips om vart man kan skaffa, som inte ser ut som 2000-talets.

2

Hur vill du att de ska se ut då?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3

25hpman skrev:

Hur vill du att de ska se ut då?

Endast gammalt, inte så kinkigt på den fronten, inte massa plast om man säger så! helst "60-70 tal" aktigt.,...  ICQ/ab  Hittade ett par på blocket men har ej fått riktigt svar än....

4

Ska man behöva dra ut ett svar av dej?   ICQ/ad

HUR ska det vara, hela benet, bara blecket, helt fäste utan ben, vad för typ av räcke är det, hur många fästen??? "Hittade ett PAR på Blocket" hänvisar till att du bara behöver två...hur ser de andra två ut då?

Jag har skitmycket fästen, men en liten vink om hur det ska se ut är aldrig fel, för jag tänker inte fota 20 olika typer o beskriva i detalj, om de inte är rätt från början. Så....jag säger som polisen, låt mej omformulera frågan; VAD söker du?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

5

Fästerna som sitter på mitt räcke är nog väldigt lätt att bygga själv.
Å ser inte direkt ut att vara sprillans nytt om man säger så.

Har inga bilder å kommer inte komma tillräckligt långt in i garaget förens tidigast våren om man säger så.
Så inga bilder från min sida.

Skulle jag göra egna skulle jag göra kopior av dom.
Lätt sagt ett rör som är ihop pressat i ändan.
Sedan är de ihop pressade böjt som dropplisten.
Sedan ett hål borrat i röret.

Efter de så är de en bricka som låser mot dropplisten.

6

HAHA jaaaa... !!  ICQ/ag  Tack som fan iallafall..  ICQ/ab  men har ett par (2st kompletta singelräcken , dvs FYRA fötter  ICQ/ad)  på G från en gybbe i norrland. Så det skall nog lösa siig !  ICQ/ad  men tack för besväret, om jag någonsin mer behöver takräckes-fästen - så vet jag vart att vända  ICQ/ae