Hej!
Rätt nystartad firma, startade i början av detta året (2021). Jag skruvar i bubblor och bussar åt andra men håller även på att ta fram delar i liten skala.
Driver firman på sidan av mitt befintliga jobb.
Mitt största intresse är luftkylda folkvagnar, det är i princip det enda jag håller på med. Det jag märkt under tiden jag renoverat min egna bubbla från -52 är att det är svårt att få tag på delar och det är oftast väldigt dyrt.
Min tänke är att ta fram hållbara delar som är underhållsfria men samtidigt till bra pris.
Har börjat ta fram poddar till instrumentpanelen. Jag kan idag gjuta klockpoddar, "täck" poddar (helt plana) och växelspaksknoppar till splitbubbla/barndoor.
Jag kommer sälja via annonser, auktioner och via min egna hemsida (under uppbyggnad).
Hör av er till min om funderingar eller kanske ha en bra idé på nästa produkt som ni saknar på er bil.
Skicka ett mail till [email protected] eller besök min hemsida www.kroffevdubs.se
På hemsidan säljer jag även kläder i olika tryck jag själv knåpat ihop med ett genomgående VW luftkylt tema Ta en titt!