1

Tjänare på er alla
Nyss hemkommen från Bug Run
Till dom som gillar Dragracing   Så jävla bra bana som det var i år har det inte varit på dom sista 20 åren
Det tråkiga att det var bara  7 st bilar  ( det behövs en uppryckning där )
Att man får köra två dagar för 500 kr är gratis  o man blir lessen på folk som inte dyker upp 
Jag kan inte fatta att det kan bli så  att man inte vill testa o köra
Kan vara den sista Dr tävlingen kördes i År 
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

2

Att ta nån form av statistik från 2020-2021 för banåkande eller träffar är dömt att misslyckas. Kort varsel även om det faktiskt blev en träff i år.

3

Kan ju bero på att det pågår en glopbal pandemi.
Och kort varsel.
Hade jag fått min andra spruta hade jag nog försökt att ta mig dit.
Fast med 34hk har man inget på strippen att göra,ändå :-)

"ljushuvud"

4 Senaste redigerad av PPRMicke (2021-06-06 09:25:09)

Mr 56 skrev:

Och kort varsel.

Jag vet inte det att man inte har där å göra med 34 hk
Där tycker jag du har fel  Jag skulle gärna se ett helt gäng med 34hk som provar sina bilar
Ta en sådan sak köra 200 m o nästa sväng ändra lufttrycket o det går lite bättre  Tredje svängen ta ur passagerare stolen o kanske blir bättre
Det skulle vara kul att se folk som testar  gärna 2st med 34hk men folk är så fega för testa
För det skall vara det värsta man kan hitta för folk skall titta på men det är föraren som avgör hela tiden hur det går
Jag är sådan så har man inte testat så kan man inte bedöma
Som Mats Svensson med sin  59 med 1600 o diagonal däck  upp å ner  för strippen på den ansenliga tiden av 18.183  Dagens hjälte
Tänk om folk var som han
/// M

och Motorsimulering
Och arborrar
Instagram @ pprmicke

5

Håller med där!
Tänk att ha ett rent 34, eller 40 hästars system.
Du får inte ändra volym, eller modifiera toppar och liknande, men fixa och dona med allt annat, så mycket Du kan..
Sen blir det intressant att se hur mycket det skiljer mellan ett gäng 34:or eller 40:or ICQ/bo

VW 1303 S -74
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969

6

Bubbalobill skrev:

Att ta nån form av statistik från 2020-2021 för banåkande eller träffar är dömt att misslyckas. Kort varsel även om det faktiskt blev en träff i år.

Det har aldrig varit frågan om att det inte skulle bli någon träff. Frågan var i vilken form och hur många som kunde delta.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

7

ICQ/ay  ICQ/ay  ICQ/bi

PPRMicke skrev:
Mr 56 skrev:

Och kort varsel.

Jag vet inte det att man inte har där å göra med 34 hk
Där tycker jag du har fel  Jag skulle gärna se ett helt gäng med 34hk som provar sina bilar
Ta en sådan sak köra 200 m o nästa sväng ändra lufttrycket o det går lite bättre  Tredje svängen ta ur passagerare stolen o kanske blir bättre
Det skulle vara kul att se folk som testar  gärna 2st med 34hk men folk är så fega för testa
För det skall vara det värsta man kan hitta för folk skall titta på men det är föraren som avgör hela tiden hur det går
Jag är sådan så har man inte testat så kan man inte bedöma
Som Mats Svensson med sin  59 med 1600 o diagonal däck  upp å ner  för strippen på den ansenliga tiden av 18.183  Dagens hjälte
Tänk om folk var som han
/// M

8

PPRMicke skrev:

Tjänare på er alla
Till dom som gillar Dragracing   Så jävla bra bana som det var i år har det inte varit på dom sista 20 åren
Att man får köra två dagar för 500 kr är gratis  o man blir lessen på folk som inte dyker upp 
/// Micke

Kul att banan var bra.
Blev det några bra tider för egen del då?

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

9

Phileas Fogg skrev:
PPRMicke skrev:

Tjänare på er alla
/// Micke

Kul att banan var bra.
Blev det några bra tider för egen del då?

Jag var mek för Ranko  o han körde sin första 6a på 201 m  min skit står på pallbockar sen för föra helgen 
en topp o massa jobb att rädda kopplingen blev resultatet från Kjula  ICQ/ac
Om vi snackar bana så på söndagen var den grym sa cyclon robban han behövde inte värma däcken på cyclonen ( synd att inte skrotet var helt)
/// M

och Motorsimulering
Och arborrar
Instagram @ pprmicke

10

PPRMicke skrev:

Tjänare på er alla
/// Micke

De va ju positivt att banan va bra . tyvärr va de ju ett ganska dåligt upplägg att dom flyttat träffen till fredag lördag istället för lördag söndag jag är säker på att de va en stor anledning att de inte blev fler personer o bilar än de blev  De hade påverkat ett normalt år också men ett år när de är corona hade de ju stor betydelse .

11

Eklund skrev:
PPRMicke skrev:

Tjänare på er alla
/// Micke

De va ju positivt att banan va bra . tyvärr va de ju ett ganska dåligt upplägg att dom flyttat träffen till fredag lördag istället för lördag söndag jag är säker på att de va en stor anledning att de inte blev fler personer o bilar än de blev  De hade påverkat ett normalt år också men ett år när de är corona hade de ju stor betydelse .

Jag skulle inte tro det har betydelse vilken dag det var på
Bug Run C på tierp är fre-lör  Väldigt skönt att ha söndagen som hem res dag om man har långt hem
Jag tycker det är skönt  att slippa komma hem klockan 4 på måndag morgon när man har varit på tierp (58mil enkel resa)
Sen får man gratis banprepp efter som det skall tävlas på söndagen o då är det ett till plus
Sen var BR en söndags träff fån början
/// Micke

och Motorsimulering
Och arborrar
Instagram @ pprmicke