1

Hej,
Jag har en enkel och mndre bra campinginredning i min buss och har tänkt att återställa den till mer originallik. Eftersom jag inte har fått några svar på min köpesannons så är planen att köpa nytt. Jag har kollat runt och det finns ju TMI men deras paneler går på runt 10000 för hela bussen och det är i mesta laget. Jag har också sett både engelska och tyska firmor som har billigare paneler, förmodligen av mer eller mindre egen tillverkning.
Är det någon som har erfarenhet av de olika fabrikaten och kan rekommendera något?

Jag ska även byta ut mattorna och vill helst ha gummi, åtminstone fram. Är det någon som har rekommendationer angående det?

Ytterligare en fråga: Det finns olika kvaliteter av de yttre dörrhandtagen. Är de billiga okej eller är utseendet och funktionen bristfälliga?

/Anders

1303S 1974
Samt Mazda MX5, Smart ED, Husqvarna & Monarscoot

2

Jag ska själv göra inredning till min t2 i höst. Tänkte göra i träslag ask. Jag kommer att lägga ut bilder under arbetet. Blir det bra kommer jag att erbjuda hjälp till andra.  (Jag är möbelsnickare och har verkstad.).