Tackar för svar.
Henke; Var tvungen att googla och den med tre gälar har även gälarna utåt och det är alltid så jag gjort skillnad på dem, har inte ens tänkt att det var olika antal gälar.
De "tregälade" satt på de tidiga splittarna (upp till 65) och matchar motorrummets luftintag som också är pressade "utåt", jag letar efter en utseendemässigt korrekt lucka med gälarna inåt (66-67) och då är tom bayluckorna bättre i det avseendet (som bara skiljer på insidan). Känns synd att gå igenom massa besvär för att ev bygga om en tidig till en sen när det borde finnas behov för din lucka hos någon annan i framtiden. Generellt är ju äldre delar ovanligare. Jag tackar för ditt erbjudande dock.
Grubban: Jag tror dig, vi får se, jag försöker lova mig varje nyår att i år är året jag ska börja använda fejsbok och skaffa nytt jobb, men jag lyckas aldrig hålla löftet.
Det handlar väl mest om att jag inte har ngt behov av det idag och jag gillar inte skapta behov, men är ett offer för dem likväl. Folkabussar, kvinnor och öl... 
Grinder and paint, makes me the welder I ain't