Köper radiostyrda modeller, gärna äldre & även deffekta.
Leta i garaget & morsans vind & maila mig på [email protected]
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Radiostyrda bilar KÖPES !
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Köper radiostyrda modeller, gärna äldre & även deffekta.
Leta i garaget & morsans vind & maila mig på [email protected]
Ja har 2st. En banracebil 2wd o en 4wd buggy + en del extragrejer till. Båda har glödstiftsmotor o går som fan. Ska ta en närmare koll sen vad de heter och nåt kort.
Ett mail med bilder och pris är skickat.
Kan även tänka mig nåt vw relaterat byte.
Jag har tävlat på rätt hög nivå nyligen i 1:8 buggy, och har grejer till Kyosho Inferno Mp7.5, 777 och MP9 om det är intresse. Även hela bilar, vissa ihopskruvade och andra i delar.
nja.. om de är oförskämt billigt annars är ja mest ute efter nostalgi vagnar eller bilar till ungarna.. men tack ändå.
Har fått flera kul förslag så ös på bara.. 
Kyosho Lancia delta metanol?? 
1:10 eller större ? skicka bild å pris så ...
Har denna. Köpte den på en loppis för några år sedan. Har en flaska metanol och en gnisttändare (heter det så?) också. Har fått igång all elektronik men vet ej hur motorn fungerar. Går dock att dra runt. Kitet är ditt för 300 spänn om du vill ha det. Eller någon annan? Finns i majorna i centrala göteborg. Skickas väl inte. Ser att du bor en bit bort men har du vägarna förbi så..

Jag har en riktig gammal bil på vinden. Kyoscho landjump heter den. Komplet med motor och servo och radio. Körde den för nått år sen men lyckades då köra in i en vägg så att framvagnen sprack. Vet att det dessa delar finns att köpa på ebay. Kan detta vara intressant. Den är ju ball att ha på hyllan iallafall en riktig samlar bil.
hej har en porsche 1970talare... jätte fint skick...
allt finns även garanti bevis...
1500kr.....
bild kan skickas om du smsar nr....
0727452825
Ursäkta kapning....
Johan! Jag vill gärna köpa din bil. Kolla PM.
/S
Du är inte ursäktad..
Schill du har mail..
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Övrigt köp/sälj » Radiostyrda bilar KÖPES !
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.