Ett obläddrat nummer av Aktuell Rapport 1982.
............................................................................................
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Mest ovanliga sak du ägt/äger?
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ett obläddrat nummer av Aktuell Rapport 1982.
Hur är det möjligt? 
Min nyinköpta vinterbil:
VW Lupo FSI -02
Miljöbil med fyrsitsig lättviktskaross, tiptroniclåda och 105 piga direktinsprutade hästar - går som ett litet troll
Var på VAG före jul och skulle åtgärda felkod - för just detta motoralternativet (ARR) fanns inte ens alla mätvärden och data i deras datorprogram
Har läst att det kanske finns ett 10-tal i Sverige. Jo, den är faktiskt "svensksåld"...
Festlund skrev:Måste vara den buss jag fick av min kära flickvän i julklapp, handgjord av henne i keramik. Tur att dom vet vad man gillar!
Grejjer gjorda i 1 exemplar blir väl alltid "sällsynta" ?-))
Brukar bli det, hennes mors skulpturer är även rätt unika i sig men detta är lite extra ovanligt. 
Min nyinköpta vinterbil:
VW Lupo FSI -02Miljöbil med fyrsitsig lättviktskaross, tiptroniclåda och 105 piga direktinsprutade hästar - går som ett litet troll
![]()
Var på VAG före jul och skulle åtgärda felkod - för just detta motoralternativet (ARR) fanns inte ens alla mätvärden och data i deras datorprogram
Har läst att det kanske finns ett 10-tal i Sverige. Jo, den är faktiskt "svensksåld"...
Men va nu då, ska du inte köra med din feta Ford längre??
hur ska du då få med din stora härliga familj 
Men va nu då, ska du inte köra med din feta Ford längre??
Nämen Bengt - jag skrev ju "vinterbil" (= köra-på-saltiga-vägar-och-rosta-sönder-bil). Och jag har inte haft med mig hela familjen på länge - de håller på att bli självständiga och låter sig inte längre så lätt övertalas att åka i pappas "finbilar"
?!?! Dessutom - skulle det krisa så har vi även köpt en Lupo 3L som pendlarbil till Agneta. På så sätt kan vi åka 8 personer i två bilar som sammanlagt drar under 8 dl/mil ändå
!
Bengt H skrev:Men va nu då, ska du inte köra med din feta Ford längre??
Nämen Bengt - jag skrev ju "vinterbil" (= köra-på-saltiga-vägar-och-rosta-sönder-bil). Och jag har inte haft med mig hela familjen på länge - de håller på att bli självständiga och låter sig inte längre så lätt övertalas att åka i pappas "finbilar"
?!?! Dessutom - skulle det krisa så har vi även köpt en Lupo 3L som pendlarbil till Agneta. På så sätt kan vi åka 8 personer i två bilar som sammanlagt drar under 8 dl/mil ändå
!
Ja, en Ford är väl en vinterbil 
Sidor Föregående 1 2 3
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Mest ovanliga sak du ägt/äger?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.