51

Ett obläddrat nummer av Aktuell Rapport 1982.

Barndoor Division finns på facebook!
............................................................................................

52

Hur är det möjligt?  ICQ/ad

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

53

Min nyinköpta vinterbil:
http://www1.garaget.org/archive/173/172487/274838/274838-2589713.jpg
VW Lupo FSI -02

Miljöbil med fyrsitsig lättviktskaross, tiptroniclåda och 105 piga direktinsprutade hästar - går som ett litet troll ICQ/ae

Var på VAG före jul och skulle åtgärda felkod - för just detta motoralternativet (ARR) fanns inte ens alla mätvärden och data i deras datorprogram Default/hmm Har läst att det kanske finns ett 10-tal i Sverige. Jo, den är faktiskt "svensksåld"...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

54

mettis skrev:
Festlund skrev:

Måste vara den buss jag fick av min kära flickvän i julklapp, handgjord av henne i keramik. Tur att dom vet vad man gillar! ICQ/ab

Grejjer gjorda i 1 exemplar blir väl alltid "sällsynta" ?-))

Brukar bli det, hennes mors skulpturer är även rätt unika i sig men detta är lite extra ovanligt. ICQ/ad

55

Mats W skrev:

Min nyinköpta vinterbil:
http://www1.garaget.org/archive/173/172487/274838/274838-2589713.jpg
VW Lupo FSI -02

Miljöbil med fyrsitsig lättviktskaross, tiptroniclåda och 105 piga direktinsprutade hästar - går som ett litet troll ICQ/ae

Var på VAG före jul och skulle åtgärda felkod - för just detta motoralternativet (ARR) fanns inte ens alla mätvärden och data i deras datorprogram Default/hmm Har läst att det kanske finns ett 10-tal i Sverige. Jo, den är faktiskt "svensksåld"...

Men va nu då, ska du inte köra med din feta Ford längre?? ICQ/ag  hur ska du då få med din stora härliga familj  ICQ/ad

56

Bengt H skrev:

Men va nu då, ska du inte köra med din feta Ford längre?? ICQ/ag  hur ska du då få med din stora härliga familj  ICQ/ad

Nämen Bengt - jag skrev ju "vinterbil" (= köra-på-saltiga-vägar-och-rosta-sönder-bil). Och jag har inte haft med mig hela familjen på länge - de håller på att bli självständiga och låter sig inte längre så lätt övertalas att åka i pappas "finbilar" Default/hmm ?!?! Dessutom - skulle det krisa så har vi även köpt en Lupo 3L som pendlarbil till Agneta. På så sätt kan vi åka 8 personer i två bilar som sammanlagt drar under 8 dl/mil ändå ICQ/ag !

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

57

Mats W skrev:
Bengt H skrev:

Nämen Bengt - jag skrev ju "vinterbil" (= köra-på-saltiga-vägar-och-rosta-sönder-bil). Och jag har inte haft med mig hela familjen på länge - de håller på att bli självständiga och låter sig inte längre så lätt övertalas att åka i pappas "finbilar" Default/hmm ?!?! Dessutom - skulle det krisa så har vi även köpt en Lupo 3L som pendlarbil till Agneta. På så sätt kan vi åka 8 personer i två bilar som sammanlagt drar under 8 dl/mil ändå ICQ/ag !

Ja, en Ford är väl en vinterbil ICQ/ad