176

vi kommer iaf några bilar från köping och ansluter vi MAX vid kl 13 Default/smile

177

Fler medlemmar ur " Hunglikeahorse " klubben då antar jag !? ICQ/ab

You´ll never know...

178

Vi ansluter också till karavanen vid Lappens i morgon bitti, kul ICQ/ab

Typ 3 Blå Variant 1600 - 68, Typ 1 -61, Grön, Typ 1 -75 Cab Brun,  Typ 2 T3 -81 Blå SCA-camping

179

Kommer att glida upp med plastbaljan och ansluta vid max. Några fler bilar från Avesta-hållet/som passerar Avesta som skall upp?

▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ R.Åkesson - Avesta ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

180

Cheezez skrev:

Kommer att glida upp med plastbaljan och ansluta vid max. Några fler bilar från Avesta-hållet/som passerar Avesta som skall upp?

vi kommer att åka från fagersta via hedemora,säter,borlänge. kommer att åka från fagersta kl 11:30 ungefär

181

m.helsing skrev:

Fler medlemmar ur " Hunglikeahorse " klubben då antar jag !? ICQ/ab

herr rehn är ju på andra sidan pölen och sviker tyvärr oss.

182

belsebug skrev:
Cheezez skrev:

vi kommer att åka från fagersta via hedemora,säter,borlänge. kommer att åka från fagersta kl 11:30 ungefär

Låter trevligt, hakar på er i Hedemora om buggyn tar mig så långt  ICQ/ad  Kommer åka gamla hedemoravägen över Bengtsbo - Nyhyttan - Sjulsbo. Enligt eniro skall det ta 41 min för er till Hedemora om ni åker 270an från Norberg, så jag glider väll dit så jag är där till 12 snåret, och väntar vid påfarten till 270an i Sjulsbo.

▬▬▬▬▬▬▬▬▬~ஜ R.Åkesson - Avesta ஜ~▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

183

På plats vid näsbysjön nu. Först där och inväntar resten. ICQ/ab

/Marcus

Guldmetallic 1303 S -73

184

VwGoran skrev:
25hpman skrev:

Väderleksrapport?

Jasså, kvartar du inte på hotell denna gången ICQ/ab ??

Vandrarhem!  TyllsnäsUdde i Borlanche

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

185

On My way ..... ICQ/ad

186

Sent tips för sänkta, ta grangärde avfarten från riksväg 50, liiite bättre  ICQ/ad

187

bra träff mycket trevligt folk

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

188

Har några bilder men kommer inte ihåg hur man lägger upp...   i imageshack så kopierar man en snabblänk och så skriver man nån kod före och efter länken?

189

Tja jag hade kanske en av de bästa anledningarna att inte kunna komma....   Kl 17,05 idag fick jag en Son som skall heta Axel. Hade han inte kommit hade jag självklart vart med till träffen. Bilder önskas iaf så man får lite känsla.

"S"lowbugz 023

190

Grattis,Ehrs!!

191

Vilken träff!liten men naggande god,avslappnat med en skön attityd. Fina bilar och trevliga ägare.
Mitt resesällskap jn förgyllde verkligen min dag,med en humor som ligger i min mogna nivå ICQ/ad
Tack Jonas och alla andra som har fixat denna kanon träff!!I'll be back ICQ/af
Höjd punkten var Lasses BD,fasiken vilken buss!

192

Ja, det var trevligt att träffas.  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

193

Kanonträff! ICQ/ab

La ut en massa bilder på sambons knyppel å knåpsida!

http://www.kinasvav.se/19060876

Nån som inte vill va med på bild får väl
höra av sig...

194

Riktigt kul. Inspirerande att se så många fina bilar och att träffa så mycket trevligt folk.
Ses nästa år ICQ/ab

195 Senaste redigerad av Fidde (2011-07-17 09:24:38)

25hpman skrev:

Ja, det var trevligt att träffas.  ICQ/ab

Ja det var trevligt ICQ/ab imponerande vilken kunskap du har om vw delar och dess historik!

196

Trevlig träff med bra mottagande och en kanonvärd o fint kaffe från
The baycafe bussen , coola bilar i blandade kategorier o trevligt folk

Tack Jonas för en trevlig träff !  ICQ/ab

197

Tack för bilderna Pentti,kul att kolla på för oss som inte hade möjlighet att närvara.

198

Trevlig tillställning  ICQ/ab
Tack för detta år.

MYCKET imponerad av myggdräparen! vill ha...

Chrome wont get you home, in rust we trust

Så länge nån lider av att jag lever så ska jag härda ut... /Pilten, Mora by

199

säger även jag tack för en kanonträff. nästa år ska fidde och jag bli kvar men det kanske man ska tala tyst om för träffens skull  Default/lol  hade roligt som tusan och fick åka en frän bil. vem vet, ev åker man vw själv dit nästa år. vet ju om en tidig bay  ICQ/ad

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

200

Tack för en trevlig helg.. ( synd tröjorna tog slut ) för oss män utan mage ICQ/ae bara xl och xxl kvar.. Jaja nästa år får jag väll köpa två då. Nedräkningen har börjat. / Christer

_______________________AMBULANSGARAGET_______________________
                  - Om bättre är möjligt är bra inte bra nog -
Karmann Ghia T14 Cab -58. Karmann ghia T34 -63. Bubbla -50. Ambulans Typ2 -65. Typ2 -55. Bubbla -65
Bubbla -63 Typ2 -74  Typ 1 Shorty -65