Tjena alla.
Är det någon som vet vad bilprovningen säger när det gäller värmekammare och registreringsbesiktning? Måste värmen funka i bilen?
Sitter värmekammare i min men fel fläktkåpa mm så dem borde väl inte göra någon nytta för värmen i bilen då va?
Tror inte värmen är ett bekymmer under besiktningen, men kan vara trevlig att ha senare på säsongen och även under tidiga daggiga sommar mornar. Men det hinner du ju fixa med sen. Tror med stor säkerhet att du kan lägga tiden på att fixa med det viktigaste inför regbess. Lycka till och hoppas den rullar ut med blanka papper
3 2020-04-20 04:58:48 Senaste redigerad av umekille (2020-04-20 05:00:25)
Bara det inte är rost runtom dem i bakkant på bärande plåt
och att det inte kommer in avgaser i bilen(nu var den ju urkopplad)
Värme är ju inget de kollar efter en varm vårdag . Du kan montera
en 6v bakrutefläkt om du vill hjälpa en viss herr imma bort från bilens
framruta.
Värmekammarna sitter där och är i fint skick, även slangarna in i bilen är kopplade.
Men som sagt så har jag fel fläktkåpa samt kåpan runt motorn tror jag så jag har inte dem slangarna som ska sätta fart på luften in i bilen så att säga.
Men det går väl att köra med ändå så länge det inte läcker avgaser in i bilen va?
Ska man vara petig så måste man ha någon form av defroster men jag har aldrig hört någon som fått nerslag på det.
Ali G
säg inget så kanske dom inte ser och anmärker ...och skulle
dom knysta så säg som det är...
Ska man vara petig så måste man ha någon form av defroster men jag har aldrig hört någon som fått nerslag på det.
Har också hört att man måste ha det men känner en som inte fick nedslag på reggning. Och han hade inte värmekammare alls, mina sitter där och är hela och fina så kanske går bra då även om dem inte gör det dem ska.
säg inget så kanske dom inte ser och anmärker ...och skulle
dom knysta så säg som det är...
Har lite den tanken nu faktiskt