Hej
Vet någon var jag kan köpa "mekanism/fjäder" som finns i bälteshållare o gör att bälte sitter fast. Min har gått av så jag måste göra detta manuellt då jag tar på bälte. Snart besiktning :-o
VW 1500, 1970.
Hälsningar Håkan
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ1: 68-75 » Clips / fjäder bälteshållare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej
Vet någon var jag kan köpa "mekanism/fjäder" som finns i bälteshållare o gör att bälte sitter fast. Min har gått av så jag måste göra detta manuellt då jag tar på bälte. Snart besiktning :-o
VW 1500, 1970.
Hälsningar Håkan
Hej
VW 1500, 1970.
Hälsningar Håkan
Swedol tror jag kan ha .
Har samma bekymmer med ett bälte i min 63a. Har dock inte kommit så långt i att göra listan.
itproffset skrev:Hej
VW 1500, 1970.
Hälsningar Håkan
Swedol tror jag kan ha .
Har samma bekymmer med ett bälte i min 63a. Har dock inte kommit så långt i att göra listan.
Anordning är lite speciell. Kanske går tillverka om man hittar rätt material. Hade varit skönt med en utan modifiering.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ1: 68-75 » Clips / fjäder bälteshållare
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.