1

Hej jag vill ha ta i en VW bubbla typ 56-58 års modell i fint skick.Pris idé runt 50000-70000.mvh Anders

2

junkan skrev:

Hej jag vill ha ta i en VW bubbla typ 56-58 års modell i fint skick.Pris idé runt 50000-70000.mvh Anders

Tyvärr är inte pris iden realistisk för en fin bubbla från 1956 - 1958 De dubbla får du nog räkna med . Lycka till med bil letandet

3

Det kan man aldrig veta... en del drar ju på ganska rejält också ICQ/bq

Ghia cab 64  vw pickis 61 vw pickis 70  vw buss 59 ``fejklyxen´´

4

"En del drar ju på rejält också" och får ändå bilen såld.

5 Senaste redigerad av viobebe (2019-02-28 22:20:39)

Eklund skrev:
junkan skrev:

Tyvärr är inte pris iden realistisk för en fin bubbla från 1956 - 1958 De dubbla får du nog räkna med . Lycka till med bil letandet

Skulle vilja direkt säga att en 58-59 skall kosta max 70K tom det är för mkt allt över det är vansinne. En Capriblå 59:a låg nyligen ute länge och blev inte såld för det begärda priset (90K), säljaren sänkte priset otaliga ggr, en fin 9000 milare. Från mitt perspektiv så skall en bubbla kosta max 55-65K dessa bilar kommer alltid ha ett lågt värde för mig oavsett vad den sjuka marknaden säger. Man får otroligt lite mkt bil för pengarna, charmiga bilar javisst men till vilket pris, en motorrenovering går på över 30K vilket är ett skämt.

Sålde en svart 59:a med 5200 mil på mätaren för 55K aldrig svetsad.

https://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=18147

Sålde en Agave 58:a 2016 för 56K, nylackad rostfri bil som gick kanon

Lämnade tillbaks denna Stratossilver 56:a köpt för 35K motorn påstods vara nyrenoverad men det var den inte gick på 2 burkar

Så över 100K för dessa reliker är sjukt för marknaden kommer förr eller senare rasa... ICQ/ag

Så till trådskaparen förr eller senare får du tag i en bil för den budgeten du har, annonsera i dagstidningar lägg ut köpes annonser på anslagstavlorna i närbutiken osv... Finns fortfarande massa bilar kvar där ute.

Post's attachments

2015-11-01 11.43.28 2.jpg, 358.06 kb, 1024 x 1365
2015-11-01 11.43.28 2.jpg 358.06 kb, 16 downloads since 2019-02-28 

IMG_0397.JPG, 169.31 kb, 960 x 717
IMG_0397.JPG 169.31 kb, 8 downloads since 2019-02-28 

6

ICQ/ai Är priset på motorrenivering ett skämt för att det är billigt eller dyrt?

7 Senaste redigerad av viobebe (2019-02-28 22:19:32)

DYRT så klart, och med tanke på vad den motorn egentligen presterar i effekt och håller max 10000 mil så är det skrattretande, fanns en tanke när VW körde sitt generösa utbytessystem ICQ/ag Jag kör numer en amerikansk muskelbil och där kan man snacka vad billigt allting är...

8 Senaste redigerad av Björn J. (2019-03-01 11:23:13)

Jag har sålt av några av mina sparade objekt nu i höstas och nyligen i slutet av januari. Tänkte lägga ut annonser på Blocket, men kom inte så långt, det behövdes inte.
Går inte ut med priset, men jag blev positivt överraskad av att dom gick snabbt att sälja och att köparna inte brydde sig om att pruta. Kan väl bara konstatera att priserna på gamla luftkylda VW går upp, marknadskrafterna styr, den tillfrågade eftergången på tillgängliga objekt stiger hela tiden, skulle kanske Obelix sagt när han försökte förklara marknadsdagarna i albumet "Obelix & Co".
För flera år sedan steg priserna på bussarna, för några år sedan steg priserna på "Tjockbubblorna" också, nu stiger priserna igen på buggys och vw baserade kit-cars om man får tro angiva priser på Blocket och diverse utländska bilköparsiter. Man vet ju inte vad säljaren får i slutändan, men angivet pris är väl ändå en indikator.

Jag är nu på jakt efter en "billig" VW 181, men där är det nog värre, där tycks prisbilden vara ohemult hög. Faktum är att man kan få tag i en modernare (brittisk) lyxbil för ett lägre pris. Priserna på lättmekade veteranbilar som anses vara billiga att reparera och meka med stiger. Medans priserna på erkänt besvärliga bilar såsom vissa brittiska och franska bilar håller sig på samma nivå. Då jag även har ett visst intresse i gamla Citroëner såg jag i vintras på en internationell site att 2CV kunde vara dyrare än fina paddor... Tillgång och efterfrågan styr!

Jag har en teori om att Discovery Channels programserie "Wheeler Dealers" driver upp prisnivån, därför gläds jag över att man senaste tiden haft med många jänkare, som i egentlig mening inte alls intresserar mig. Men å andra sidan även en Ghia, en 181, några olika bussar och i en tidig repris, en typ1 -65 om jag nu minns rätt. ICQ/ac

"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."

9

Att priserna på motorrenoveringar skulle vara ett skämt så börjar skämtet med priserna på delar. En seriös renovering av en 1600 kostar ca 22000 i delar. Att renovera en 25hk där det inte finns några delar så den som tar fram en 25hk cylindersats tar 11000. Att ha synpunkter på vad saker och ting skall kosta och vad som är rimligt då får man flytta till en så kallad planekonomi typ sovjet där inget styrs avtillgång och efterfrågan. Viobebe vad har du själv i lön per timme ? om du räknar på den tid och kunskap samt maskiner som krävs för att renovera en motor så är som brukligt idag arbetet en stor kostnad, men den vill ju hobbysnobbarna inte ha så då får dom åka med motorer som går på två burkar. Den här diskussionen om vad saker och ting får kosta är fullständigt överflödig..Allt som säljs har sitt rätta värde för den som köper. Att du sen sålt bilar för billigt är bara gnäll över spilld mjölk. Väx upp.

10 Senaste redigerad av viobebe (2019-03-01 20:45:11)

Hans Landelius skrev:

Att priserna på motorrenoveringar skulle vara ett skämt så börjar skämtet med priserna på delar. En seriös renovering av en 1600 kostar ca 22000 i delar. Att renovera en 25hk där det inte finns några delar så den som tar fram en 25hk cylindersats tar 11000. Att ha synpunkter på vad saker och ting skall kosta och vad som är rimligt då får man flytta till en så kallad planekonomi typ sovjet där inget styrs avtillgång och efterfrågan. Viobebe vad har du själv i lön per timme ? om du räknar på den tid och kunskap samt maskiner som krävs för att renovera en motor så är som brukligt idag arbetet en stor kostnad, men den vill ju hobbysnobbarna inte ha så då får dom åka med motorer som går på två burkar. Den här diskussionen om vad saker och ting får kosta är fullständigt överflödig..Allt som säljs har sitt rätta värde för den som köper. Att du sen sålt bilar för billigt är bara gnäll över spilld mjölk. Väx upp.

Vem har gnällt om att jag har sålt bilarna för billigt Mr Landelius? Jag har varit nöjd med det jag har fått, nämner ingenstans att jag sålde mina bilar för billigt. Är det förbjudet att tycka att det är överpriser på dessa "höfläktar"? Jag ger mitt råd till trådskaparen då ngn expert säger att det är omöjligt att hitta en bil för köparens budget, vilket jag säger att det inte är? Ja jag tycker att det är dyrt att renovera en "höfläkt" 30K är ett skämt och jag vidhåller detta då jag jämför med Amerikanska Hi-Performance maskiner inga sk "moped motorer" Din kommentar "väx upp" var onödig...

11

Om jag förstår dig rätt så skulle du kunna renovera en höfläkt mycket billigare eller är det så att du bara räknar hur många hästar man får för pengarna. Skillnaden mellan att renovera fyra eller åtta cylindrar är inte särskilt stor när det kommer till arbetskostnad.Intresasant att du gått över till v8 världen. Vad är maxpris för en Olds cutlass 442 i din bok. Spelar det nån roll om den är tokspacklad eller seriöst renoverad av en plåtkonsnär. I min värld kan bilar av samma årsmodell kosta väldigt olika beroende på vem som gjort jobbet. Det såldes en -50 kaross på auktion förra veckan för runt 30 tusen så det är ju faktiskt tillgång och efterfrågan som styr.Sanningen är ju den att de flesta fina folkorna från Sverige säljs utomlands pga åsikter som dina vad saker får kosta. Måste vara otroligt skönt att kunna se in i framtiden och kunna förutspå att priserna kommer att rasa. Då kan jag lungt vänta på att bjuda på Måsvingen.

12 Senaste redigerad av viobebe (2019-03-02 23:28:58)

Hans Landelius skrev:

Om jag förstår dig rätt så skulle du kunna renovera en höfläkt mycket billigare eller är det så att du bara räknar hur många hästar man får för pengarna. Skillnaden mellan att renovera fyra eller åtta cylindrar är inte särskilt stor när det kommer till arbetskostnad.Intresasant att du gått över till v8 världen. Vad är maxpris för en Olds cutlass 442 i din bok. Spelar det nån roll om den är tokspacklad eller seriöst renoverad av en plåtkonsnär. I min värld kan bilar av samma årsmodell kosta väldigt olika beroende på vem som gjort jobbet. Det såldes en -50 kaross på auktion förra veckan för runt 30 tusen så det är ju faktiskt tillgång och efterfrågan som styr.Sanningen är ju den att de flesta fina folkorna från Sverige säljs utomlands pga åsikter som dina vad saker får kosta. Måste vara otroligt skönt att kunna se in i framtiden och kunna förutspå att priserna kommer att rasa. Då kan jag lungt vänta på att bjuda på Måsvingen.

Mr Landelius, då jag är en "petrolhead" så är jag inte insnöad enbart bara på ett märke dvs jag har inte "tunnelseende" och bara ser ett märke i horisonten. Jag har alltid varit för prestanda, bubblorna har varit kul att ha då dessa var väldigt vanliga både på vägarna och på skrotarna på 70 och 80 talet, så för min del har det varit enbart för minnena. Men när priserna är lika och i många fall högre än motsvarande muskelbil så är valet väldigt enkelt för min del. Jag köpte en vass Pontiac Le Mans med den för många okända 350HO (High Output) som enbart tillverkades åren 68-69 och i knappt 6000 ex, original högkompad V8 10,5:1 original med 4 port och andra trimattribut från fabrik till samma pris som min 58:a, + frakt, tull moms, men ändå i slutändan billigare än en VW. Min bil är dessutom en California bil som är 100% rostfri, matching numbers, aldrig rostlagad. Kan jag jämföra dessa två? Inte på långa vägar, designen, motorljudet, känslan, att rita 2 streck trots 295:or ger en kick som inte ens en Porsche i miljonklassen skulle ge...Vid gas släpp så smäller det så ljuvligt att det inte går att beskriva. Motorn överröstar vilken Ferrari, Lamborghini och Porsche för kaffepengar...Och ja jag har gjort det vid rödljusen  ICQ/ag  Folk filmar, stannar extra vid övergångsställena för att höra ljudet när man skall köra iväg säger inte lite. När det kommer till motorrenoveringen så är det självklart att jag inte vill betala så mkt pengar när jag kan få motsvarande V8 renoverad för samma pengar, varför betala mer för mindre? Och jag går ALLTID efter most bang for the buck...Här är ett exempel där man kan köpa en 396 Crate engine 485HP för 5500 dollar, hur mkt kostar det att trimma en VW motor? I rest my case..

https://www.summitracing.com/int/parts/mll-bp3961ct

VW och Porsche marknaden är "hypad" och det vet du, förr eller senare så kommer dessa falla i pris, dock är jag väldigt osäker om måsvingen någonsin kommer att göra det. Pratade med en trevlig herre som hade varit i racingsvängen på 60 talet och som hade importerat ett antal 300SL från Tyskland och de var inte billiga då och har aldrig någonsin varit det och kommer aldrig bli billiga heller, dessa kan inte mätas med vanliga VW och Porsche 356:or men det gäller inte att ge upp hoppet...

Tror inte vi kommer längre mer än så, jag har mitt sätt att tänka på och jag går alltid efter devisen mest bil för pengarna, ni som dyrkar VW kan betala de fantasipriser som begärs.

Peace and Love...

13 Senaste redigerad av Eklund (2019-03-03 14:00:22)

viobebe skrev:
Hans Landelius skrev:

Vem har gnällt om att jag har sålt bilarna för billigt Mr Landelius? Jag har varit nöjd med det jag har fått, nämner ingenstans att jag sålde mina bilar för billigt. Är det förbjudet att tycka att det är överpriser på dessa "höfläktar"? Jag ger mitt råd till trådskaparen då ngn expert säger att det är omöjligt att hitta en bil för köparens budget, vilket jag säger att det inte är? Ja jag tycker att det är dyrt att renovera en "höfläkt" 30K är ett skämt och jag vidhåller detta då jag jämför med Amerikanska Hi-Performance maskiner inga sk "moped motorer" Din kommentar "väx upp" var onödig...

Jag har aldrig sagt att jag är någon expert o jag har inte heller sagt att det är omöjligt att hitta en bil för den budgeten.  (hur är de med läsförståelsen?) jag skrev att jag trodde de skulle bli svårt med den budgeten att den inte va realistisk o baserar de på fina körbara  ovaler som har varit till salu .

14

Då inväntar vi rond 2 i detta drama  ICQ/bq

Ghia cab 64  vw pickis 61 vw pickis 70  vw buss 59 ``fejklyxen´´

15

Då ger vi oss in i rond nr 2. Nu skall jag reda ut begreppet High Performance. Begreppet har inget med antal cylindrar att göra ej heller hur mycket motorn väger. High performance är ett mått hur mycket effekt man får ut per enhet tex per liter motorvolym. Din crate motor som du tar fram har samma effekt per liter som en Citroen C1 dvs 74hk per liter. Så den hamnar ju inte inom ramen för High Performance. C1 har en trecylindrig Toyotamotor på 69hk men den är bara på 0,9l. JPM i Helsingborg visade nyligen upp en 1600cc som bromsade 205hk. Det ger 128hk per /l. I min bok är det high Performance. I södertälje hade jag v8 freaks som grannar som tog hem cratemotorer från California. Ingen lyckades bromsa fram hästarna i reklamen. Vi rev en motor som gick onormalt dåligt och oljetråget var fullt med spåner. Dom nya delarna i motorn var till 90% från Kina. Motorerna monteras desutom i Mexico. Till och med förgasarna är numera gjorda i Kina Så det är varken High Performance eller Amerikanskt. Om du däremot vill betala för en riktig Amerikansk v8 med High Performance så är det inga 5500dollar. Hästkrafter och verklig effekt kostar mycket pengar till både VW och v8-bilar. Du behövde inte säga att du hade sålt bilarna för billigt, det luktade surt sa räven lång väg. Vad en ovalruta är värd eller inte är en helt onödig disskusion för det är köparen som sätter prisnivån genom att betala. Mitt yrke är att renovera vw-motorer och växellådor och jag gör det inte längre för mitt levebröd då jag har gått i pension. Att jag har hållt på med ett skämt i 25år har jag faktiskt inte märkt av även fast jag har haft jävligt roligt.

16 Senaste redigerad av T_Axelsson (2019-03-05 21:20:33)

Vilken härlig trådkapning! Nästan man tror den är planterad som på Bubbelbabbel-tiden   ICQ/ad

Nåväl. VW- och Porschepriser drivs av en internationell marknad likväl som ett stort svenskt intresse. Många dyra bilar tycks hitta svenska köpare trots att den billiga kronan gör oss till ett lågprisland. ”Vanliga” 50-60 tals fullsize jänkare däremot tycks vara ett ganska svenskt fenomen, så där finns inte yttre tryck som kan hålla uppe priserna.

Mitt råd till alla er som gillar V8:or: sälj alla era VW och Porsche och köp er en billig Impala, Galaxie eller Bonneville! Klart ni skall åka V8 om ni tycker det är ballare.

17

...och min prisguide från i höstas efter auktionerna tycker jag håller ännu (kronan har tappat ytterligare sedan dess):

Priserna är för fungerande, besiktigade originalbilar som ser rimligt bra ut på in- och utsida. Från vettigt bruksskick till riktigt fina (extremt fina är inte med. Inte heller besiktigade bruksbilar som ger ett risigt helhetsintryck).

VW 1950-1952 export
220 000 - 320 000

Av auktionens 50-talssplittar nådde bara tre av fem reservationspriset. De två som kom över landade ändå en bit under bilwebauctions värdering. Auktionsfirman/säljarnas uppfattning av värdet delades tydligen inte av köparna. Min uppfattning om vad “normalfina” originalbilar bör landa på ser ni ovan.

VW 1953-1957
120 000 - 180 000

Trots vissa högre auktionspriser låter jag prisindikationen för ovaler ligga kvar. Ovalrutor är populära i Sverige, men för att få mer än 180 000 för så skall den nog vara väldigt exceptionell.

VW 1958-1959
80 000 - 130 000
Auktionspriserna i helgen kombinerat med den internationella prisbilden gör att jag vågar höja prisindikationen på dessa. I Tyskland är prisskillnaden mellan ovalrutor och 58-64:or betydligt mindre än i Sverige, så jag är inte förvånad att det börjar märkas även i Sverige.

VW 1960-1964
70 000 - 120 000
Dickholmer kallas dessa bilar i Tyskland, där de värderas högre än hos oss. Men, att två bilar auktionerades bort för 190 000 respektive 200 000 i helgen känns inte representativt. Jag höjer upp priserna, men med måtta.

VW 1965-1967
50 000 - 90 000

I helgens auktion fanns tre bilar från dessa årsmodeller. Ingen såldes trots, i mitt tycke, vettiga bud. Min känsla är att det är ett hopp ned i pris jämfört med de äldre.

VW 1968-1970
40 000 - 80 000

Tre bilar sålda på auktionen för mellan 79 - 88 000. Jag justerar upp prisindikationen något.

VW 1302/1303S 71-74 (ej big)
35 000 - 70 000

Stort utbud på Blocket för dessa bilar som länge haft en jämn prisbild. På auktionen såldes sex bilar i den här kategorin. En gick för 216 000 och övriga låg mellan 77 000 - 120 000. Bortser man från den dyraste är det alltså typ dubbla priset mot vad man brukar se på Blocket. Det är osannolikt att en så pass “vanlig” veteranbil skall göra ett så stort prishopp, så jag ökar med måtta.

VW1303S Big 1974, VW 1303 1975
50 000 - 110 000

FInbilarna bland de nya bubblorna. Balanserar man ihop de priser jag sett landar man ungefär här. Tror inte jag är helt ute och cyklar. Auktionsbilarna blev något dyrare.

18

Hans Landelius skrev:

Då ger vi oss in i rond nr 2. Nu skall jag reda ut begreppet High Performance. Begreppet har inget med antal cylindrar att göra ej heller hur mycket motorn väger. High performance är ett mått hur mycket effekt man får ut per enhet tex per liter motorvolym. Din crate motor som du tar fram har samma effekt per liter som en Citroen C1 dvs 74hk per liter. Så den hamnar ju inte inom ramen för High Performance. C1 har en trecylindrig Toyotamotor på 69hk men den är bara på 0,9l. JPM i Helsingborg visade nyligen upp en 1600cc som bromsade 205hk. Det ger 128hk per /l. I min bok är det high Performance. I södertälje hade jag v8 freaks som grannar som tog hem cratemotorer från California. Ingen lyckades bromsa fram hästarna i reklamen. Vi rev en motor som gick onormalt dåligt och oljetråget var fullt med spåner. Dom nya delarna i motorn var till 90% från Kina. Motorerna monteras desutom i Mexico. Till och med förgasarna är numera gjorda i Kina Så det är varken High Performance eller Amerikanskt. Om du däremot vill betala för en riktig Amerikansk v8 med High Performance så är det inga 5500dollar. Hästkrafter och verklig effekt kostar mycket pengar till både VW och v8-bilar. Du behövde inte säga att du hade sålt bilarna för billigt, det luktade surt sa räven lång väg. Vad en ovalruta är värd eller inte är en helt onödig disskusion för det är köparen som sätter prisnivån genom att betala. Mitt yrke är att renovera vw-motorer och växellådor och jag gör det inte längre för mitt levebröd då jag har gått i pension. Att jag har hållt på med ett skämt i 25år har jag faktiskt inte märkt av även fast jag har haft jävligt roligt.

Ärligt Landelius, var skriver jag någonstans att jag har sålt bilarna för billigt? Kan du inte kopiera texten där jag skriver det så jag kan läsa det är du snäll. Jag skriver priserna med budskapet att inte köparen skall betala överpriser alltså, sedan skriver han tom årsmodell 58 vilket är första året med STORRUTA för mig, 56-57 är OVALRUTA eller? Jag ger trådskaparen min syn över priserna, alla har faktiskt rätt att tycka som man vill eller? Jag betalar vad jag tycker det är värt OCH jag tycker inte en oval är värd 140K compendre? Och jag är inte ensam att tycka så. Bilar (VW) försvinner ur landet javisst, men det kommer in dubbelt så många om inte fler jänkare in, gå in tex. på Nordtrafiks sida på FB så ser du flödet, och så klagar alla att Svenskar är för snåla så bilarna försvinner ur landet, tvärtom de är smarta och vill ha valuta för sina pengar och inte snåla, annars hade det inte kommit in så många bilar. Jag bryr mig 0 i vad som är High Performance i din värld, geniala herrar som bl.a John De Lorean, Zora Arkus Duntov, Pete Estes säger allt för mig, inte vad du tycker. Du har inte hängt med i OEM världen, idag kommer delar från alla världens håll och kanter men de skall uppfylla en viss kvalitetsstandard, jag har jobbat med underleverantörer så jag vet vad jag pratar om. GM tillverkar bl.a sina 350 motorer i Mexico inget konstigt med detta, har inte hört av några kvalitetsproblem med dessa motorer. Många OEM komponenter tillverkas i Mexico idag..
Lägger även in en fabriksbild från Pontiac Motor Division från 1968 från strippen för den nya GTO:n, de präktiga tyskarna hade aldrig lagt ut en fabriksbild från strippen, oops glömde de hade ju inget att komma med.... ICQ/ag

Post's attachments

002-1968-pontiac-gto-christmas-tree-launch-e1527019997423.jpg, 617.79 kb, 1250 x 1201
002-1968-pontiac-gto-christmas-tree-launch-e1527019997423.jpg 617.79 kb, 10 downloads since 2019-03-05 

19

är det ingen som kan komma med något förslag på någon vw bubbla.någon måste ju ha någon bil att sälja lägg upp några bilder och pris ide.mvh anders

20

Det blir litet utanför diskussionen, men en spin-off effekt kanske:
Vad som jag känner en viss sorg över är att jag emellanåt ser långtradare, sådana där professionella och stora biltransportfordon som är på väg tillbaka till kontinenten, på Stenas tysklanadsterminal, som är lastade med diverse före detta svenska entusiastfordon, och då pratar jag inte bara om saabar och volvosar, sonetter och "parrrton" (P-1800), utan även av fina volkwagnar med fler. Senast jag såg två sådana transportfordon var där upplastat en f.d. militär baybuss, en rostig typ 1 årsmod. före -68, en eller möjligen två fina rallykadetter en Tjorven (med dekoren "posten når alla över allt" hoppas att avsändaren hade betalat rätt porto!) samt en helcivil Laplander (möjligen f.d. brandbil). Det var holländska skyltar på den ena transportbilen. Den andra var dansk och hade kommit hit några dagar tidigare med delar till ett vindkraftverk.
Jag har lätt att tro att danskar, tyskar och holländare dränerar ut det svenska veteranbilsbeståndet....

Å andra sidan importerar ju vi svenskar en hel del också från såväl Europa, Brittiska öarna samt det stora landet på andra sidan Atlanten, så det kanske jämnar ut sig.
Jag fick förresten fått ett holländsk bud på min slitna beach buggy för några år sedan, ett rätt bra bud faktiskt, men jag säljer inte, i alla fall inte utomlands.

21

junkan skrev:

är det ingen som kan komma med något förslag på någon vw bubbla.någon måste ju ha någon bil att sälja lägg upp några bilder och pris ide.mvh anders

Idag ligger det 31 gamla volkwagnar årsmodell innan 1980 ute på Blocket, 16 av dessa är typ 1, bubblor.
Har du kollat dessa?
https://www.blocket.se/goteborg/bilar?q … &cb=40

22

Skickat pm

Vw 1300 1966
Vw 1200 1959

23

malle03 skrev:

Skickat pm

Har inte fått något PM

24

Du har pm.

25 Senaste redigerad av Jonasgroon (2019-04-03 18:46:35)

Hej
Du kan få köpa denna 56:a med 69 chassi bes sommaren 2018 så den är bes fri nu.
Rostfri. Motor är 1500 Lim 113
Det står i regpapper att den har en 56:kaross
Följer med två framstolar som har lågrygg.
Bara att tuta o köra.
Skickar PM ifall du är intresserad.Så berättar jag mer om den.
Skicka med dit nr i Pm så skickar jag fler bilder.
MVH
Jonas Grönis

Post's attachments

6988809342.jpg, 161.56 kb, 720 x 960
6988809342.jpg 161.56 kb, 11 downloads since 2019-04-03 

Vw Cal looker 1959 (57)