1 Senaste redigerad av Emil O (2012-02-12 16:14:21)

Tjo söker en del till min 53a.  ICQ/ag

de som ja letar är följande:

*En högerstol i bättre begagnat skick, och de menar ja med att nått hål gör inget. för den som sitter i nu är helt uppäten!
fishbone klädsel!

*Blinkerspilar, i färgen sahara beige. rätta mig om ja har fel? bilder finns i "Kdf,split, oval" tråden på bilen. orange ska dom va.
kan fungera med annan färg på dom också! kraven är att dom funkar och har oranget glas!

så hojta va ni har så får vi komma överens. ICQ/ag

mvh/ Emil O

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

2

Coolt att du behöll bilen, klädseln du söker ska vara i typen fiskbensmönster och sitter i swittrarna och tidiga ovaler som din, måste göra ett besök och inspektera bilen.

3

Kuus skrev:

Coolt att du behöll bilen, klädseln du söker ska vara i typen fiskbensmönster och sitter i swittrarna och tidiga ovaler som din, måste göra ett besök och inspektera bilen.

Tack kuus för till rätta visningen ICQ/ag 
ja de tkr ja absolut du ska!

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

4

http://www.tradera.com/Till-ovalen-Utro … _141224992

Skynda fynda!

Typ 1 1302s -71
Typ 1 -67 Linkpinscraper
Typ 1 -51 Långtidsprojekt

5

Har en framvagn från en -55a original och lite rostigt.

6

Emil O skrev:
Geten skrev:

Har en framvagn från en -55a original och lite rostigt.

pris? va saknas? hur rostig?

Pris=Bud. Inget saknas vad ja vet. Lite lagom men inget allvarligt. Kan fota den i morn.

7

har framvagn men inga spindlar o bromsar fins i Leksand

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

8

ja från troligtvis en 54a

/ Martin
Typ1 50,51,52,54,54,55
Typ2 51,59

9

Du har PM.

Volkmasters Sweden
East Hill Welding
Peace Performance
Nygrens Mekaniska
CSP
JP Motorsport

10

uppp!!! hjälp mig! ICQ/ag