Hej!
Jag har haft bilen i några år nu och eftersom jag bara har plats för en bil i garaget och suget efter buss är stort så kollar jag om det finns intresse för ett eventuellt byte.
Bilen är besiktigad för all framtid. Den är i ett slitet och ärligt skick för sin ålder. Finns lite skavanker, främst i lacken men är i stort set rostfri. Bilen har varit i min ägo sedan 2013. Ägaren innan mig hade bilen i 36 år. Den hade varit obesiktad i 27 år innan jag köpte bilen och då inte rullat någonting så milen är inte många på bilen. Jag har besiktningspapper från -80talet vilket styrker att milen på mätaren stämmer, visar drygt 7000 mil. Bilen är högerstyrd men inte importerad. Ett intyg från vw intygar att bilen är svensksåld.
Det sitter en motor i från 59 i bilen som går siktigt bra. Orginalmotorn finns kvar men med dålig komp.
Bilen har snittat ca 40 problemfria mil/år i min ägo. Mest visat upp den på olika träffar runt om trakten.
Jag är intresserad av ett byte mot en besiktad splittbuss, gärna campinginredd. Hör av dig med vad du har
[email protected]
PM
0735127373
Bor strac utanför Eskilstuna