Hej någon som har en bubbla och sälja upp till 64 årsm, objekt går bra med. Skicka gärna bilder och info om ni har något skoj. Mvh; Patrik
Hej,
Jag har en -59:a som jag tror jag ska sälja, bilen är renoverad under dom sista två åren av mig,men sen tog andra projekt över
men nästan allt är klart på den men det saknas några små grejer innan besiktning,den är lackad i garaget så det är ingen proffs lack men är helt ok
dubbla sänksatser fram o sänkt ett hack bak lagom stance enligt mig men smaken är ju olika, hör av dig om det låter intressant/Stefan
Hej,
Jag har en -59:a som jag tror jag ska sälja, bilen är renoverad under dom sista två åren av mig,men sen tog andra projekt över
men nästan allt är klart på den men det saknas några små grejer innan besiktning,den är lackad i garaget så det är ingen proffs lack men är helt ok
dubbla sänksatser fram o sänkt ett hack bak lagom stance enligt mig men smaken är ju olika, hör av dig om det låter intressant/Stefan
Hej va hade du tänkt för pris för den. Mvh; Patrik
är original vw färg som bilen hade när den var ny, pris är ju alltid svårt att sätta men det beror ju förstås på om någon vill ta den som den är eller besiktad och klar?
men någon stans runt 50 k vill jag nog ha,allt i broms väg är nytt,inredning är ny,finns absolut ingen rost,nya fälgar o däck,nytt avgassystem,mm