gissar att även projekt som ej är motorrelaterade går in där?
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Förbättringar
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tja, det tycker jag iaf - vad anser ni andra? Som Tomas sa: Man behöver ju inte gå in på de trådar man inte vill läsa. 
jag tyckar inte ett "alltmöjligtforum" går, det är bra at man i babblet kan få svar på saker och sån, men så ender det vel upp med amcars, mopeder och annat, var dom som skrivar inte har något interesse i vw och kanske det dör utt som vw forum, da interesset for muskelbilar etc är ganske stort.
Mvh Lars
Hej
Jag saknar också epost-avisering när man får PM ...skriver ner det på önskelistan trots att det är långt till jul
Bengt
Hej
Jag saknar också epost-avisering när man får PM ...skriver ner det på önskelistan trots att det är långt till jul![]()
Bengt
Detta finns inbyggt i den nyaste versionen, vad jag har förstått 
Vi kommer att uppgradera men tidpunkt ännu inte fast slagen.
Jag måste tacka WebAdmin för allt jobb som du lägger ner på forumet.
Som jag har förstått det, så måste vara forumets hemligaste man, den ENDA som inte är Vw intresserad och det är väl bara möjligtvis Goopher som sett dig IRL någongång 
Som jag har förstått det, så måste vara forumets hemligaste man, den ENDA som inte är Vw intresserad och det är väl bara möjligtvis Goopher som sett dig IRL någongång
Boxerville´s "The Stig" 
lol, ja så är det nog 
Är mer inne på datorer istället för bilar.
Kan dock tala om att vid en ung ålder av 17 skaffade jag en bubbla för att bygga en Baja Buggy, men då insåg jag att jag inte är en människa som ska
hålla på med bilar
för sen har det bara varit nya som jag haft.
Hej
Vi kommer att uppgradera men tidpunkt ännu inte fast slagen.
Tack på förhand / Bengt
Skulle vara bra att kunna skicka kopia av ett meddelande/mail till sig själv när man mailar via forumet. Som på Blocket när man skickar en fråga till en annonsör.
Som det är nu får man ju ingen kvittens på när det skickades, till vem och vad som skrevs.
Man börjar ju få Altzeimerstendenser, så en vecka senare kan det vara svårt att komma ihåg allt om man inte får svar direkt.
Också en annan fråga, vad är skillnaden på att skicka PM och maila? Tycker det känns som ungefär samma sak 
Vad är vitsen med att korrespondera via PM och inte sin ordinarie e-post?
Bra förslag
PM öppnar man på den här sidan men man missar den ibland för att texten New messages(högt upp på sidan) blir bara lite fetare
Från och med nu kan man ha max 500 PM's i sin inkorg och 200 i sin "skickat"-korg. Innan var det bara 100 i varje. Tack snälle WebAdmin! 
Det var ju inte en dag för tidigt. När det dimper in ca 10 PM per dag från olika personer, då är det svårt att sålla bort å komma ihåg samtidigt vad som sagts.
Det står fortfarande följande text i både in o utkorg:
"Notice! The message count of your Outbox is close to the limit of 100 messages. Please, delete old and unnecessary messages. Otherwise, you cannot send messages if the limit is reached. "
Japp, WebAdmin är redan underrättad. Hoppas att vi kan styra upp detta under helgen. Sorry!
Fixat - check!
Blir ju något konstigt meddelande när man postar ibland, att något är fel, och man tror nog inte att texten kommer med, och går "back" och gör om, men då blir det två eller flera postningar som e lika. Vad är knaset med detta?
Posta gärna det eventuella meddelande som kommer upp, ta en PrintScreen och skicka upp.
Svårt å testa om det inte händer jämt 
När det meddelandet kommer, trycker du på "tillbaka-knappen" o sen "Uppdatera". Då har dit inlägg kommit med, men bara en gång.
Blir ju något konstigt meddelande när man postar ibland, att något är fel, och man tror nog inte att texten kommer med, och går "back" och gör om, men då blir det två eller flera postningar som e lika. Vad är knaset med detta?
Jag fick samma grej igår. innan jag fattat så hade jag postat samma svar 3ggr.
Felmeddelandet som dyker upp:
An error was encountered
Note: For detailed error information (necessary for troubleshooting), enable "DEBUG mode". To enable "DEBUG mode", open up the file config.php in a text editor, add a line that looks like "define('FORUM_DEBUG', 1);" (without the quotation marks), and re-upload the file. Once you've solved the problem, it is recommended that "DEBUG mode" be turned off again (just remove the line from the file and re-upload it).
Tror jag sett detta en gång. Dumt å slå på Debug om man int är säker att hitta felet för det skapar massor av LogRader.
Om Ni ser detta flera ggr per dag så säj till igen så ska jag prova DEBUG och själv försöka hitta felet.
Det är väl en helt vanlig postning Ni gör när detta händer va?
Eftersom det inte händer hela tiden låter det som något med nätverket, antingen till websiten eller mellan websiten och databasen.
Sidor Föregående 1 … 11 12 13 14 15 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Förbättringar
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.