Oscar i Karlstad som köpte denna VW av mig har sålt den vidare, är det någon som brukar vara här som nu äger den? tror den finns i Ljusdal eller så?

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Min gamla vw
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oscar i Karlstad som köpte denna VW av mig har sålt den vidare, är det någon som brukar vara här som nu äger den? tror den finns i Ljusdal eller så?

Blev ju nyfiken när du trodde den gick i Ljusdal men enl. trafikverket finns den i Årjäng.
Men du Mats , bodde i södra Sthlm när du byggde den va ? Jag såg den på DePalma träffen i Sthlm för en par tre år sen , riktigt läcker !!
Men i Ljusdal går den som sagt inte, som brorsan säger !
// Marcus I Ljusdal
Den diggar t.om. jag. 
Men HP , nu har du väl fått i dej för många sexor Skåne till svartsoppan och gåsen va... ?
Hick *
Färgen var skitsnygg, men innertaket...njaaaaa. Mer hår i innertaket än på min skalle. 
Sorry Årjäng var det visst, my mistake....
m.helsing: visst var jag på De Palma med den och jag bor ju i Tungelsta söder om Sthlm.
Från början hörde VWn hemma i Boden.
Ang innertaket så ville jag ha lite "tidig(60tal) Hot Rod Show" stuk på hela VWn.
Lägger upp en bild till på den:

Nya projekt på G ? Eller en släng av nostalgi så här på fredagskvällen !? 
Nya projekt på G ? Eller en släng av nostalgi så här på fredagskvällen !?
Haha jo nog är det väl lite nostalgi också, men jag är ju lite nyfiken på vart mitt projekt tagit vägen.
Nya projekt? idéer finns det ju alltid och ett gäng delar har jag liggandes, men vad jag åker nu törs jag knappt nämna här haha 
Wow, nu blev jag också lite nostalgisk, den där bilen levde ju ett hårt men roligt liv med mig uppe i Luleå innan jag tog den ner till Sthlm

Gick mer på tvären än rakt fram
Ytterligare en snöbild, dock tagen mitt i sommaren på Östermalm, fejksnö, då den medverkade i en reklamfilmsinspelning åt apoteket:
Jag minns när den var till salu, jag har nog aldrig varit så nära att köpa en bubbla. Faen vad fräck den var (är?). 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Min gamla vw
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.