1 Senaste redigerad av Acos (2018-01-05 23:01:19)

Tjena! Jag skulle behöva hjälp med att identifiera till vilken årsmodell dessa gruskydd jag nyss köpte är till och av ren nyfikenhet och att jag helt enkelt har för lite kunskap för att kunna göra det själv och då tänkte jag vilka kan vara bättre att fråga om hjälp om inte ni här på forumet som har en enorm koll, dom kommer användas oavsett årsmodell men tänkte att det kan ju vara kul att veta  ICQ/ab

https://boxerville.se/forum/misc.php?item=57416&download=1&secure_str=9546f2

Hoppas inte jag la upp inlägget i fel kategori nu, men admin får gärna flytta till rätt om det ligger fel men tänkte att det är ju trotts allt en bild  ICQ/ag

Post's attachments

Grusskydd vw.jpg, 64.85 kb, 353 x 473
Grusskydd vw.jpg 64.85 kb, 239 downloads since 2018-01-05 

Vw typ1 1966

2

Det finns säkert fler svar... men jag svarar vad jag vet... finns på åtminstone från -56 till -65

Gubbjävel; dvs originalfantast

3

Kurtivan skrev:

Det finns säkert fler svar... men jag svarar vad jag vet... finns på åtminstone från -56 till -65

Okej, ja men då blir det allt för fel på en 66a, tack för svaret!:)

Vw typ1 1966

4

Nä, jag var kanske snål i bedömningen... Tänkte att andra skulle fylla på med mer. Jag berättade bara vad jag vet, får jag tro nåt också så passar de absolut din 66:a.

Gubbjävel; dvs originalfantast

5

Kurtivan skrev:

Nä, jag var kanske snål i bedömningen... Tänkte att andra skulle fylla på med mer. Jag berättade bara vad jag vet, får jag tro nåt också så passar de absolut din 66:a.

Ja med tanke på att 65/66 inte skiljer varandra åt något mycket

Vw typ1 1966