Då var de dax igen... för en natt -vecka.
Tips på nattlektyr 
En annan har precis avslutat en dag o natt-vecka... varierande arbetstider 9 - 19 timmar långa pass resulterade i ett veckosaldo på 92 timmar....puh. Men nu kan ni som önskar att åka pendeln från Nynäshamn till Haninge igen.
Första tåget skulle gå kl 05.00 idag o vi fixa till det sista igår kväll vid 23.
goooodboy. som dom säger i något hundtvprogram.. brukar höra det i bakgrunden när frun sitter vid tveeenn.. tänk vad pengar du känat nu.. massor av skatt 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Då var de dax igen... för en natt -vecka.
Tips på nattlektyr
Jaså du jobbar natt denna veckan du med
den tidningen är gjord här där jag jobbar som mek 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
sitter också på jobbet denna natt.....börjar vara tunt me ideer va man ska surfa in på....kanske dags för lite thesamba.....
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
qvanis skrev:Då var de dax igen... för en natt -vecka.
Tips på nattlektyrJaså du jobbar natt denna veckan du med
den tidningen är gjord här där jag jobbar som mek
ok, coolt då har du ett par nummer av den tidningen
kör du 5 nätter totalt oxå? 22 till 06?
Jo några stycken
Söndag 20.30-06.12 annars 22.48-06.12
Nästa vecka när jag kör kväll är fredan 18.00-06.00 och söndag 08.18-20.42
Sen är man ledig 
sitter också på jobbet denna natt.....börjar vara tunt me ideer va man ska surfa in på....kanske dags för lite thesamba.....
Ja där kan man ju slåihjäl många timmar 
Jäkla lyxjobb! På mitt jobb blir man nästintill lynchad om någon annan sida än de vi använder i jobbet är uppe!
Det spelar ingen roll om man ens hunnit snegla på sidan eller om man surfat runt ett tag, om man jobbat arslet av sig hela dagen, eller under en tremånadersperiod på sommaren i trettiogradig hetta! Sätter man sig ner vid datorn är det bäst man jobbar. Riktigt trött på den strikta policyn, speciellt när det är lite att göra. Stå och snacka "struntprat" med sina jobbarkompisar är inte poppis heller, men det brukar vi skita i. 
Låter onekligen tufft Kee. Här på mitt jobb har dom spärrat alla sidor utom smhi?! Tur man har sin smarta telefon 
här har dom spärrat allt strömmande material, spelsidor, jakt/vapen och hör och häpna....boxerville anses visst vara jättefel......filtret som används här tycker den här förnämliga sidan är en "gambling site". tur man har en samsung galaxy s2..
Låter onekligen tufft Kee. Här på mitt jobb har dom spärrat alla sidor utom smhi?! Tur man har sin smarta telefon
Jasså du johan, du e vaken fortfarande... de börjar bli bra segt nu, runt 4 hugget är de som värst... hittar du några nya objekt?
Jajamen still going strong, som du säger runt fyra brukar vara tugnt! Har inte letat så mycket objekt.. Satt och kollade lite projelttrådar och blev väldigt meksugen! Synd att man har så kallt i garaget!
Fredde B siter oxå med en s2a, fin lur!
Jajamen still going strong, som du säger runt fyra brukar vara tugnt! Har inte letat så mycket objekt.. Satt och kollade lite projelttrådar och blev väldigt meksugen! Synd att man har så kallt i garaget!
Fredde B siter oxå med en s2a, fin lur!
kan du inte ta med dig kaminen ut i garaget?
Visst e man sugen på och meka, men man vet ju hur de när klockan ringer vid 14-tiden, man är inte sugen på något.
Hade inte du en diesel kanon?
Ja, dra ett rör med varmluft ut till garaget 
Jo har en diesel panna med fläkt, men den är rätt stor så den står kvar i mitt förra garage där jag hyrde innan. Men har sagt till bonden där att han får låna den tills jag en dag kommer och hämtar den...
Nä det är sant, idag kan jag lova dig att det inte blir något mek, sen står ju min bubbla längs in i ett hörn undanstoppad med skynke och allt..
Ja, dra ett rör med varmluft ut till garaget
Jo har en diesel panna med fläkt, men den är rätt stor så den står kvar i mitt förra garage där jag hyrde innan. Men har sagt till bonden där att han får låna den tills jag en dag kommer och hämtar den...
Nä det är sant, idag kan jag lova dig att det inte blir något mek, sen står ju min bubbla längs in i ett hörn undanstoppad med skynke och allt..
Rullar prodiktionen johanj?
Här e de tvärstopp pga en databas...
Inget mek idag säger du, de kan jag lova att de blev inte något vettigt gjort här, vaknade 11:40...
Här rullar det på som bara den, sån tur är! Databasstrul låter inte bra, jobbar era elkillar för fullt nu då medans ni andra sitter och dricker kaffe? 
Vaknade med tidigt idag men lyckades få två timmar vid 18 tiden
Körde oxå den varianten sömn mellan 19-21, så man ska inte gnälla...
mötte dig igår morse faktiskt, vid Falkagårds -krysset (gamla E6)
Nu rullar de igen här, gäller det å vara på sin post 
Måste bara tipsa om denna filmsnutt, den tåls och ses igen om man nu redan sett den. Håll till godo: http://www.youtube.com/watch?v=xay5-yuPClU
Du får ju tuta när vi möts! Brukar annars åka runt Stålboms för lite färsks frallor. Men blir samma väg hem idag, sen upp igen för att vara på jobbet 15,00! 
jaha då går man på långledigt om några timmar....jaja nån måste ju vara ledig också 
Har nyss gått upp, börjar kl 1800 mitt första 12h pass av 2 den här helgen
Men sen har jag min lediga vecka 
Ingen uppe denna söndagsnatt?
Jo, första lång natten snart avklarad 
Yes, en timme kvar nu sedan ner i sängen! Lugn natt här annars.