Är det bara jag som sitter uppe den här tiden?? (05.00)va fasen sova är ju överskattat ;-)
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » nattuglor!!!???
Är det bara jag som sitter uppe den här tiden?? (05.00)va fasen sova är ju överskattat ;-)
Ja det är bara du.
(05.30)
Är så jäkla dåligt med uppdateringar här vid den tiden så man kan lika gärna gå och lägga sig.
ja men är man på jobbet mitt i natten så är det sämre att sova än att surfa......men helt riktigt, inte mycke uppdateringar. 
Jag minns tiden som nattskiftsarbetare, jag hade ingen dator hemma, men desto mer tid på jobbet. Den första timman ägnades åt att scanna av forumen i Sverige, sen satt man hela natten och "webfönstershoppade" samt läste på thesamba. Ett utmärkt tidsfördriv. Kan starkt rekommedera shoptalkforums som sjyst tidsfördriv. Plugga motorteknik är alltid lärorikt. 
Låter som min sysselsättning inatt.....är inte riktigt klar me boxerville än, men sen blir det the samba......måste plugga lite split westy 
lite tips då va ni sitter o läser mera på natten
tack för tipset : shoptalkforums , va ju tydligen medlem där redan men jag brukar inte hänga där men nu får det bli ändring på det 
Härligt med en tråd för nattarbetare 
Ja visst är det
va jobbar du me då?
Volvo
själv då?
Pappersbruk......är ledig i natt men struntade i att bryta tillbaka, ska ju göra 24 timmar natt i helgen så jag tyckte det var onödigt..... 
Dax å krypa till kojs, ännu en natt till ända...
Sov gott alla nattuglor!
Dax å stämpla in?
Japp! Kl 00:24 sista natten!
Japp! Kl 00:24 sista natten!
Går av 06:00, ska bli skönt med helg!
Jag jobbar till 07:00 och i helgen ska garaget städas så alla bilarna kommer in till vinterförvaring 
Då bär det av till jobbet, börjar om 8 minuter...05.00
Och jag stämplar ut 1910 ikväll, livet är bra orättvist.

Folkamannen, du måste ha nära till jobbet om du hinner på 8 minuter 
Hann borsta tänderna och låsa upp grinden innan jag tog vinterbilen till jobbet idag, bor väldldigt nära men är lat av naturen
Brukar gå ett par gånger på vintern när det snöat för mycket eller är för kallt för att skrapa is, det tar 14 minuter 
Lite OT, då man inte direkt är någon nattuggla, men har haft 2-3 minuter till fots till jobbet tidigare under nitton års tid. Ibland hände det att man tog cykeln eller bilen dit, men slutade med det då det ofta hände att man helt enkelt glömde fordonet på jobbet... 
Utstämplad och nyss hemkommen efter en timmas resa på det kommunala nätet. Det är lite annorlunda mot att jobba natt och ha promenadväg till jobbet. Som jobbarpolarn sa "sitta nattvakt", det är typ vad man gör på kvällarna i varuhuset, men man vänjer sig vid att inte ha något liv. Näe imorgon börjar man tidigt, upp kl sju...
Ja jag längtar efter ett "vanligt" jobb och närmare till jobbet... 
Vanligt jobb??
Jag är nyss hemkommen efter 6 dagars kuskande i hela Sverige (Tallåsen, Eskilstuna, Örebro, Stockaryd) å flyttat tusentals ton mä flis med hjälp av ett lok från 1953 å en personalvagn med internet mm. (så man kan följa och kommentera här på bästa forumet!!!)
http://i52.tinypic.com/fepcv9.jpg
Vanligt jobb??
Jag är nyss hemkommen efter 6 dagars kuskande i hela Sverige (Tallåsen, Eskilstuna, Örebro, Stockaryd) å flyttat tusentals ton mä flis med hjälp av ett lok från 1953 å en personalvagn med internet mm. (så man kan följa och kommentera här på bästa forumet!!!)
Äru i Stockaryd utan att hojta till???
Kunde ju kvistat över . 
Boxerville » Babbel / offtopic » nattuglor!!!???
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.