1 Senaste redigerad av Mr_B (2017-10-26 10:41:16)

Kombinationen sjukpensionär, och dum i huvudet, är helt klart inte bra för mig, men... det ger en åtminstone gott om fritid.
Fritid jag skulle vilja spendera med en ny kamrat.

Jag har av någon anledning fastnat för kombinationen baja + Subaru motor, och letar efter antingen en färdig kombination, eller åtminstone en färdig baja som jag kan leta reda på en lämplig Subaru boxer, och skicka i. Helst höjd, och med IRS.

Ingen speciell budget i tankarna, det beror helt på vad det är för något som dyker upp.
Jag finns i Helsingborg, för objekt "i närheten" kan jag komma och titta, för objekt på längre avstånd blir det ingen resa innan man har kommit överens, och bilen bara ska hämtas. Kan eventuellt sluta med att det kommer en biltransport och hämtar den.

Edit
Efter att ha läst en del kommentarer på forumet låter det som om folk är oroliga för just det där med biltransporter. Hittar jag en bil jag vill ha, har jag en polare som kör biltransporter, och efter jul är det säsong för testbilar till norrland. De har sällan fullt lass hemåt till sydsverige igen. Självklart står jag för alla kostnader om något sådant ska göras.
Och ingen ska släppa sitt fordon utan att ha fått betalt.
/Edit