För nån vecka sedan blev de färdig åkt för i år
Ute och körde och så börja de skrapa lite när jag lägger i 1an (tyckte ja hört de lite förut nångång) kopplingen tar ju rätt långt ner så ålar in under bilen och spänner upp vajern. Ah nu känns de bättre så kör iväg...
När jag ska lägga i 3an så blir kopplingspedalen väldigt mjuk (rätt tungtrampad annars med KEP Steg-1) woohoo ingen koppling längre och jag är på andra sidan stan en fredag vid 16
Bara att crossväxla sig fram och fick lösa rödljusen genom att stänga av motorn, lägga i 1an och sedan starta bilen
Tog mig tillslut till garaget och kunde konstatera att de inte är vajern som är av utan måste vara kopplingsarmen som balla ur, om jag inte minns fel så har jag en "förstärkt" arm men verkar inte tycka om de iaf.
Ska nog införskaffa mig en original tryckplatta igen. Hade de med denna motor i svarta 71an men när jag bytte till 67an med äldre låda så saknade jag ringen så blev tvungen att slänga på KEP tryckplattan där ja kunde montera ring.
Börjat riva lite lätt, har man nått att göra i vinter iaf