Jag har för några månader sedan köpt en oval med soltak från 1957 i orört skick ägaren dog 1983 o bilen har stått på en loge längre än så . Bilen är i ganska bra skick rost mässigt men delar är stulna på bilen under åren . Det mesta har jag köpt som org inredning från 1956 mm . Självklart kommer jag ångra om jag säljer den men jag har mer o mer blivit sugen på en 181 o funderingar på ett byte eller en försäljning har kommit därför undrar jag vad man kan gissa att bilen är värd o jag vet att de är en hur långt är ett snöre fråga men ett ca pris hade varit bra.
1 2017-08-13 14:35:13 Senaste redigerad av Eklund (2017-08-13 14:39:00)
Priset beror på hur mycket som är stulet , en komplett original bringar ju ett högre pris!
Men med tanke på dom sista ovalerna som varit till salu på blocket utan soltak, så har ju priserna
Legat ifrån 80 och uppåt , sen får man lägga på ytterligare för soltaket.
Sen är det ju en annan sak att få nån svensk att betala begärt pris utan att gnälla att det är för dyrt det är en helt annan sak !
VW Typ 1 Cab 1965,VW Typ2 1970
VW Typ 2 1967
3 2017-08-14 10:21:45 Senaste redigerad av Eklund (2017-08-17 14:52:17)
Priset beror på hur mycket som är stulet , en komplett original bringar ju ett högre pris!
Men med tanke på dom sista ovalerna som varit till salu på blocket utan soltak, så har ju priserna
Legat ifrån 80 och uppåt , sen får man lägga på ytterligare för soltaket.
Sen är det ju en annan sak att få nån svensk att betala begärt pris utan att gnälla att det är för dyrt det är en helt annan sak !
Tack för svaret! De mesta av de som var stulet har jag köpt men självklart är de mycke jobb att gå igenom eftersom den har stått så länge o bilen säljs inte förrän jag har hittat en 181