så här ligger det till som efter för mycket tittande på you-tuben om äventyrs åkande med vw bussar i lite mer äventyrliga miljöer så har längtan efter att få göra något liknande lätt till att jag började spåna lite med Mogge på detta forum att man skulle samla ihop ett gäng o göra något,turen skall vara ett utmanande äventyr men där alla kommer fram till slut,så vi behöver några likasinnade o ett bra samlings namn o sen åka i väg ,vi tänkte lite skog ev fjäll kanske lite ö-strand tur tills ett in lägg här på f-bok boxerville fik poletten att ramla ner varför inte åka till .........vänta lite det kommer
....ISLAND
,ja vi åker nu i år !! tyckte Mogge
men nästa sommar kan ju också duga eller 2019, så vad tror du är du mogen uppgiften
min tanke är den att man snokar reda på några vw dårar på island o snackar ihop sig med dom + att man pratar med VW importören om ett möte där som en liten träff på vägen ,så hur kommer man då dit jo med båt från bergen tex men mer om det sedan så vad tror ni kan det vara något för dig
?du kan ju kolla lite på vulkanresor.se islandsresor m.m om du blev nyfiken . nu är vi nyfiken på dina tankar om det hela
smyrilline.com
Det är båten som tar oss dit!
Det går inte och backa nu

Fasen va häftigt
synd at man inte har en buss 
Finns gott om tid att skaffa en!
Är det här moroten för att jag ska få tummen ur och göra sista rycket på Bling-bling?
det är en stor morot 
spånar lite på t-tröja The Iceland vwbuss iland tour
på en kartkontur bild av ön med årtal ??
Jag pratade med en kille i(eller runt) bussboys i gällstad för 10+år sen. Han hade kört baybuss på Island några gånger. Vi spånade på att göra det igen med våra splittar. Sen kom livet emellan och det blev inte mer än spånande...
Ghia 57
"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"
Island ? varför inte Syrien så får ni ett riktigt äventyr
Karmann Ghia 143 / 1962
T5 California
You're Never a loser until you quit trying.
Island ? varför inte Syrien så får ni ett riktigt äventyr
![]()
eller NordKorea - det verkar spännande
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.