1

Som rubriken,årsmod upp till -62
Byter gärna mot min  http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2419

Mvh
Martin

"S"lowbugz 023

2

Hej Mental .har du en 6 volt ebersprecher liggande i garaget ?
vill di säljer den PM mig :-)

3

Ingen? Årsmod va väl egentligen inte så viktigt.  ICQ/ad

"S"lowbugz 023

4

byta mot min röda 65:a då?  ICQ/ad den i min profilbild.

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

5

Din röda e helt klart grym,men är så taggad på en svart,å helst äldre,men egentligen spelar årsmod väl inte så himla stor roll,besa den å låt empi femmorna sitta kvar så kanske  ICQ/ad

"S"lowbugz 023

6

Mental skrev:

Din röda e helt klart grym,men är så taggad på en svart,å helst äldre,men egentligen spelar årsmod väl inte så himla stor roll,besa den å låt empi femmorna sitta kvar så kanske  ICQ/ad

haha  ICQ/ad  empisarna kommer ja absolut inte sälja tyvärr ICQ/ag dom kommer "rulla" över på den andra Default/lol

En vacker dag ska jag också ha en Barndoor... Panel... eller de kan f..n regna med om de vill, vädret är inte huvudsaken.

7

Förstår de, kommer sitta som en smäck på ovalen! Hur går det med den föresten, kul om den hamnar på vägarna till våren!

"S"lowbugz 023

8

Mental skrev:

Förstår de, kommer sitta som en smäck på ovalen! Hur går det med den föresten, kul om den hamnar på vägarna till våren!

Ja, jag hoppas på de ICQ/ab jorrå, den är besiktad och rullar redan nu. Letar framvagn nu. Föresten Tror du danne har lust att hjälpa mig svetsa en?

9

Det va som fan! Kul! Bra jävla avis lär jag få påstå! Kan höra med karl få se, har du en lös eller letar du fortfarande?

"S"lowbugz 023

10

Mental skrev:

Det va som fan! Kul! Bra jävla avis lär jag få påstå! Kan höra med karl få se, har du en lös eller letar du fortfarande?

ja gör gärna de, elr om ja kan få nå nummer till han.  ICQ/ab  ne ja letar en fortfarande, men tänkte sen när ja fått tag på en ICQ/ab

11

PM skickat!

Typ2 Eh bay 1973